تصویر
آغاز به کار ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان البرز
18 اسفند 1401 - 16:11
1
ستاد استانی بزرگداشت مقام در آموزش و پرورش استان البرزآغاز به كار كرد.
ارسال توسط :
پ
پ

ستاد استانی بزرگداشت مقام در آموزش و پرورش استان البرزآغاز به کار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز دراولین جلسه ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم گفت: اعضای این ستاد با اتخاذ ساز و کار مناسب برنامه های متنوعی برای هفته معلم پیش بینی و دستورالعمل انتخاب معلم نمونه نیز به همه معلمان استان اطلاع رسانی شود.
" علی حجرگشت " با اشاره به اینکه این ستاد به دلیل اهمیت موضوع در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز فعال شده است، خاطرنشان کرد: با برگزاری نشست های مختلف تلاش می کنیم تا در هفته بزرگداشت معلم، بستری مناسب با نگاه تکریمی در استان فراهم آید.
وی بیان کرد: باید با ایجاد ساز و کار لازم برای تقویت جایگاه و منزلت فرهنگ معلمان در جامعه گام های موثری برداشته شود.
وی با اشاره به فرمایشاتی از رهبر معظم انقلاب در زمینه مقام و نقش معلم در جامعه،افزود: در هفته معلم باید تلاش کنیم تا مقام و شأن معلم را به جامعه معرفی کنیم.
حجرگشت یادآورشد: نهادینه سازی تکریم و تجلیل مقام والای معلم در جامعه اسلامی، ترغیب معلمان به تلاش هرچه بیشتر برای ایفای رسالت معلمی و انتخاب و تجلیل از معلمان از اهداف ستاد بزرگداشت مقام معلم است.
وی ادامه داد: کار اعضای کارگروه ستاد انتخاب معلم نمونه در ثبت دقیق نتایج و جمع بندی ارزیابی اطلاعات عملکردی معلمان مدارس مهم است و باید به گونه ای عمل شود که هیچ حقی از فرد تضییع نشود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: امروز جایگاه رفیع معلم بر کسی پوشیده نیست و معلم است که نقش اساسی در تحوّل بنیادین در نظام تعلیم و تربیت ایفا می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.