تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

آغاز به کار چهارمین رویداد علمی هوش مصنوعی کشور در کرج
22 مهر 1402 - 15:33
2
چهارمین نمایشگاه و رویداد علمی هوش مصنوعی کشور روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج فعالیت خود را آغاز کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

چهارمین نمایشگاه و رویداد علمی هوش مصنوعی کشور روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فعالیت خود را آغاز کرد.

در آیین آغاز به کار رویداد علمی و نمایشگاه هوش مصنوعی کشور که بیژن نوباوه نایب رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی و محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور حضور داشتند، حسین کلانتری خلیل آباد رییس دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت :این رویداد نمایشگاه با همکاری استانداری، شهرداری ها و فرماندارهای استان البرز در قالب ۲۰۰ غرفه تخصصی در حوزه هوش مصنوعی از ۲۵ استان کشور فعالیت خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: ۱۱۰ غرفه نمایشگاه هوش مصنوعی کشور مربوط به واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی و مابقی مربوط به دیگر مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور است .
کلانتری خلیل آباد ظهار کرد: برای این رویداد ۳۸۵ مقاله علمی دریافت شده که ۴۰ مقاله در هشت بخش در ۲ روز ارائه می شود ضمن آنکه ۲۴ نشست تخصصی با توجه به چالش های استان البرز طی چهار روز آینده برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت : در حاشیه رویداد و نمایشگاه هوش مصنوعی کشور هفت کارگاه آموزشی و ۲ نشست بین المللی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: پژوهشگرانی از کشور های هلند، سنگاپور و عراق در نشست های تخصصی این رویداد علمی حضور خواهند یافت که مهمترین هدف این رویداد توجه به مقوله هوشمند سازی در سطح خدمات و فعالیت های علمی و اجرایی استان البرز و کشور است .
عطاءالله ابطحی عضو هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی البرز و رییس کمیته هم افزایی این استان گفت: در تلاش برای شناسایی نیازهای استان البرز در حوزه هوش مصنوعی هستیم .

وی ادامه داد: خدمات متعددی در حوزه هوش مصنوعی از جمله در حوزه بیمارستانی مانند بخش های پیشگیری، نقاهت و پرستاری در استان البرز شناسایی شده و خدمات لازم با استفاده از هوش مصنوعی ارائه خواهد شد.
رویداد علمی و نمایشگاه هوش مصنوعی کشور تا ۲۵ مهرماه در کرج ادامه دارد.

منبع ایرنا برچسب ها: چهارمین نمایشگاه و رویداد علمی هوش مصنوعی کشور روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج فعالیت خود را آغاز کرد.
چهارمین نمایشگاه و رویداد علمی هوش مصنوعی کشور روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.