پ
پ

آموزش و بروزرسانی دانش همکاران و کاربران سامد(۱۱۱) استانداری، توسط کارشناسان و مربیان خبره واحد سامانه خدمات الکترونیک مرکزارتباطات مردمی، انجام شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز در حاشیه این دوره آموزشی اظهار داشت: با عنایت به رهنمودهای مردم محور استاندار البرز پیرامون لزوم ارتقاء کیفیت ارتباطات دو طرفه و موثر با مردم شریف استان، آموزش و افزایش دانش کاربران سامد، ضروری ارزیابی شده و به رغم امتیاز بالای واحد سامد استان البرز در کشور از سوی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، ایجاد تحول بنیادین در واحد ارتباطات مردمی استانداری کلید خورده است.
محمدرضا غلامی افزود: به همین منظور به درخواست دفتر بازرسی و حمایت ویژه رئیس مرکز و مدیرکل رسیدگی به شکایات نهاد، همگام با بروزرسانی سامانه کشوری سامد، آموزش ۸ ساعته فشرده و کارآمد همکاران برگزار شد.
وی یادآور شد: دو رویداد مهم آموزشی این دفتر در حوزه «ارتباطات مردمی و ارزیابی عملکرد» به عنوان اولین استان اقدام کننده، نوید بخش تغییرات گسترده خواهد بود.
در این راستا به اذعان مربیان و مسئولین ارتباطات مردمی نهاد، رویکرد ارتباطات مردمی استانداری البرز از نظر کمی و کیفی شاهد تغییر و تحول چشمگیر شده و روحیه پویا و متعهدانه پرسنل سامد استانداری البرز در خصوص افزایش کیفیت و نهادینه سازی فرهنگ خدمتگزاری به مردم قابل تحسین و نمونه است.
این مسئول خاطر نشان کرد: در جریان سفر استانی ریاست محترم جمهوری و سایر برنامه های مرتبط(چهره به چهره، چهارشنبه های جهادی، برخط) حمایت و همکاری سایر بخش های استانداری منجمله ادارات کل اداری و مالی، حوزه استاندار، حراست، ، روابط عمومی و معاونت های استانداری نقش بسزایی در حرکت رو به جلو و اثربخش این اداره کل داشته است که بی شک در مجموعه ستادی استانداری قدردان زحمات همه همکاران هستیم.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر