تصویر
آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت “مدافعان سلامت” کشور در البرز
26 مرداد 1402 - 13:30
2
رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی کشوری «مدافعان سلامت» از امروز پنجشنبه به مدت ۲ روز در البرز آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: جشنواره کشوری «مدافعان سلامت» از امروز پنجشنبه به مدت ۲ روز در البرز آغاز شد.

«علی جمال محمدی» افزود: این جشنواره فرهنگی و ورزشی با عنوان گرامیداشت «مدافعان سلامت» و همچنین به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی البرز، هیات کاراته استان البرز و انجمن شیتوریو شیتوکای برگزار شده است.
وی اظهار کرد: در بخش ورزشی این جشنواره ۶۰۰ کاراته کای از سراسر کشور فقط در بخش آقایان و در تمام گروه های سنی شرکت کرده اند.
وی به برنامه های بخش فرهنگی این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: از ورزشکاران موثر در حوزه فرهنگ سلامت در سال گذشته و سال جاری، تقدیر از پیشکسوتان ورزشکار فعال در عرصه های فرهنگی کشور از جمله این برنامه ها به شمار می رود.
جمال محمدی به فراخوان مسابقه نقاشی و گرافیک در عرصه فرهنگ ورزش نیز اشاره کرد و افزود:‌در این بخش نیز ۳۰ مقاله با عنوان ارتباط فرهنگ و ورزش از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

انجام مسابقات بر روی سه تاتامی
رییس هیات کاراته استان البرز نیز گفت: سی و دومین دوره مسابقات سبک شیتوریو شیتوکای با حضور ۶۰۰ نفر از ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در البرز طی ۲ روز برگزار می شود.

«مهدی جعفری» افزود: این مسابقات بر روی سه تاتامی (تشک مسابقه) برای تمام رده های سنی در حال برگزاری است که روز اول این مسابقات به گروه سنی نونهالان اختصاص دارد و در روز دوم (جمعه) دیگر گروه های سنی به رقابت می پردازند.
وی اظهار کرد: برترین های این مسابقات برای شرکت در مسابقات برون مرزی معرفی می شوند.
جشنواره فرهنگی ورزشی مدافعان سلامت در ورزشگاه انقلاب برگزار می شود.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی کشوری «مدافعان سلامت» از امروز پنجشنبه به مدت ۲ روز در البرز آغاز شد.
رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی کشوری «مدافعان سلامت» از امروز پنجشنبه به مدت ۲ روز در ال

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.