تصویر
آغاز رزمایش ظفر ۱۴۰۲ در یگان ویژه استان البرز
07 فروردین 1402 - 11:01
3
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به آغاز اجرای رزمایش ظفر 1402 توسط یگان های ویژه استان البرز برای پیشگیری از سرقت و مبارزه جدی با سارقان و برهم زنندگان امنیت مردم، گفت: در این رزمایش که به صورت کشوری اجرا می شود، مبارزه با جرائم آشکار و سرقت به صورت جدی در دستور کار است به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در اجرای رزمایش کشوری ظفر 1402، یگان ویژه استان البرز نیز با حضور فعال در این طرح، مبارزه با جرائم آشکار و سرقت را در ایام نوروز به صورت جدی در دستورکار خود قرار داده است.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به آغاز اجرای رزمایش ظفر ۱۴۰۲ توسط یگان های ویژه استان البرز برای پیشگیری از سرقت و مبارزه جدی با سارقان و برهم زنندگان امنیت مردم، گفت: در این رزمایش که به صورت کشوری اجرا می شود، مبارزه با جرائم آشکار و سرقت به صورت جدی در دستور کار است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در اجرای رزمایش کشوری ظفر ۱۴۰۲، یگان ویژه استان البرز نیز با حضور فعال در این طرح، مبارزه با جرائم آشکار و سرقت را در ایام نوروز به صورت جدی در دستورکار خود قرار داده است.

وی افزود: در این طرح یگان ویژه البرز از تمام توان عملیاتی خود برای ارتقاء امنیت و برخورد با مخلان امنیت استفاده می کند.

جانشین در پایان خاطرنشان کرد: تمام اقدامات پلیس برای کسب رضایت شهروندان است، در این راستا شهروندان نیز بایستی با رعایت نکات پیشگیری، با پلیس بیش از پیش همکاری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.