تصویر
آغاز ساخت مجتمع مذهبی، ورزشی، تجاری و آموزشی شهر جدید مهستان
03 شهریور 1401 - 9:44
3
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان از آغاز ساخت مجتمع مذهبی، ورزشی، تجاری و آموزشی شهر جدید در شهرستان ساوجبلاغ خبرداد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان از آغاز ساخت مجتمع مذهبی، ، تجاری و آموزشی شهر جدید در شهرستان ساوجبلاغ خبرداد.

عباس قنبری در نخستین روز از هفته دولت در حاشیه مراسم افتتاح طرح های مختلف شهرستان ساوجبلاغ گفت: ساخت مجتمع مذهبی، ورزشی، تجاری و آموزشی با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان توسط شرکت عمران شهر جدید مهستان در منطقه فاز هفت آغاز شد.
وی اظهار داشت: مجتمع مذهبی، ورزشی، تجاری و آموزشی شامل تجاری ۳۰۰ مترمربع، مذهبی ۳۲۰ متر مربع، آموزشی ۲۹۰ متر مربع، ورزشی ۲۴۹ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان توسط شرکت عمران شهر جدید مهستان کلنگ زنی شد.
وی در ادامه با اشاره به احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱/۷ هکتار توسط شرکت عمران مهستان به منظور تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شهر واگذار خواهد شد.
قنبری افزود: شرکت عمران شهر جدید مهستان با رایزنی ها و تلاش های انجام شده و نیز اخذ مجوزهای قانونی زمین به زودی تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خواهد شد و به زودی شاهد شروع احداث بیمارستان خواهیم بود.
وی با اشاره به جمعیت ۷۰ هزار نفری مهستان گفت: برای شهر مهستان افق جمعیت ۵۰۰ هزار نفری در نظر گرفته شده که با احداث مترو رسیدن به این افق دور از انتظار نیست بنابراین احداث بیمارستان و درمانگاه در این شهر ضرورتی انکارناپذیر است و احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی می تواند بخشی از مطالبات مردم را برآورده کند.
قنبری گفت: این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ساخته و تجهیز می شود.
وی از پیگیری‌های استاندار البرز و فرماندارساوجبلاغ قدردانی کرد و خواستار اهتمام و تامین بودجه لازم برای اتمام این طرح درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان در موعد مقرر شد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.