تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

آغاز طرح عیدانه استاندارد برای نوروز و ماه رمضان در استان البرز
10 اسفند 1401 - 10:23
3
مدیر کل استاندارد البرز از آغاز طرح عیدانه استاندارد برای نوروز و ماه رمضان در استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل استاندارد البرز از آغاز طرح عیدانه استاندارد برای نوروز و ماه رمضان در استان البرز خبر داد.

محمد حسین طاهری اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح که از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با هدف نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز عرضه، فروش و نیز ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر "فروشگاه های زنجیره ای" ،"هتل ها"، "هتل آپارتمان ها"، "زائر سراها"، "رستوران‌ ها"، "پایانه های ترمینال ها، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار"، "مراکز اقامتی بین راهی"، "میادین میوه و تره بار"، "خدمات قالیشویی" و "مراکز فروش شیرینی و آجیل" که در دامنه نظارتی بازرسان این اداره کل خواهد بود اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و از طرفی افزایش تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها و خدمات؛ ضرورت کنترل و نظارت ویژه بر بازار توسط بازرسان این اداره‌ کل در قالب این طرح و در راستای ارائه مطلوب خدمات و کالای استاندارد به عموم شهروندان و مسافران نوروزی اهمیت خواهد داشت.
طاهری یادآور شد: با هدف ترویج مسئولیت و خیر همگانی طرح عیدانه استاندارد با کمک مردم و همکاری دستگاه های اجرایی در سطح استان اجرا خواهد شد.
‌این مقام ارشد استاندارد در انتها افزود: استان البرز دالان اصلی ارتباط غرب و شمال کشور با پایتخت و دیگر مناطق کشور می باشد و بدلیل حجم عبوری بسیار بالای مسافران نوروزی از استان و انجام وظیفه ذاتی و سازمانی در صیانت از حقوق شهروندان تمام سعی وتلاش همکاران ما در اداره کل این است تا مردم عزیز کالا و خدمات با کیفیت دریافت کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.