تصویر
آغاز طرح پالایش فعالان قرآن و عترت در البرز
30 بهمن 1400 - 16:08
4
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: طرح پالایش اعضای کنونی و ثبت نام متقاضیان جدید عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر از روز یکشنبه، اول اسفند ماه، آغاز می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست ا گفت: طرح پالایش اعضای کنونی و ثبت نام متقاضیان جدید عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر از روز یکشنبه، اول اسفند ماه، آغاز می شود.

«سعید جابری انصاری» افزود: بر اساس آیین نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر، فعالان قرآن و عترت در ۱۰ گروه اصلی دسته بندی شدند که شامل: گروه اول: قاریان و مُرتّلان قرآن کریم، حافظان قرآن کریم، حافظان کل نهج البلاغه و یا صحیفه سجادیه، اساتید، مدرسان و مربیان قرآن و عترت، مدیران مؤسسات قرآن و عترت،خادمان، چهره ها و پیشکسوتان قرآن کریم،گروه داوران مسابقات قرآن کریم، فعالان حوزه آواها و نغمات دینی، فعالان حوزه آواها و نغمات دینی، طراحان و تولیدکنندگان سامانه و نرم افزارهای قرآن و عترت و گروه د مفسّران، مترجمان، پژوهشگران و مصحّحان قرآن کریم می باشد.
وی اضافه کرد:بر اساس این طرح کلیه فعالان قرآن و عترت عضو صندوق می بایست از روز یکشنبه اول اسفند ماه با مراجعه به سامانه حمد اقدام به ثبت نام مجدد بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در آیین نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنرنمایند.
جابری انصاری گفت: همزمان با مراجعه اعضای فعلی صندوق، سایر افراد مشمول نیز می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام و درج مستندات اقدام نموده تا پس از اتمام پالایش و ایجاد ظرفیت جدید نسبت به تایید و معرفی آنها جهت دریافت خدمات به صندوق هنر اقدام شود.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.