تصویر
آغاز عرضه مجدد بنزین‌ سوپر در تهران
04 مهر 1403 - 7:14
شناسه : 1271907
1

نگرانی مالکان خودروهای دارای توربوشارژ در ایران کم می شود آغاز عرضه مجدد بنزین‌ سوپر در تهران مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از آغاز عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه در تهران خبر داد و گفت: عرضه بنزین سوپر در تهران که وابسته به تحویل آن از سوی پالایشگاه‌های مربوطه به ماست، […]

ارسال توسط :
پ
پ

نگرانی مالکان خودروهای دارای توربوشارژ در ایران کم می شود

آغاز عرضه مجدد بنزین‌ سوپر در تهران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از آغاز عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه در تهران خبر داد و گفت: عرضه بنزین سوپر در تهران که وابسته به تحویل آن از سوی پالایشگاه‌های مربوطه به ماست، حداقل تا ۳ یا ۴ روز آینده ادامه‌دار خواهد بود.

فریدون یاسمی اظهار کرد: عرضه بنزین سوپر در تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت تهران در روزهای اخیر آغاز شده و حداقل تا ۳ یا ۴ روز آینده ادامه دارد.

وی افزود: هرچه‌قدر پالایشگاه‌ها به ما بنزین سوپر تحویل دهند، عرضه می‌کنیم اما ادامه عرضه بنزین سوپر وابسته به تحویل از سوی پالایشگاه‌هاست. بعد از چندماه توقف عرضه بنزین سوپر، از دو روز گذشته تعداد محدودی از پمپ‌بنزین‌های تهران عرضه بنزین سوپر را آغاز کردند و رفته‌رفته به تعداد این جایگاه‌ها افزوده شده است.

یاسمی همچنین در خصوص احداث جایگاه‌های بنزین کوچک و تک‌نازله در نقاط پرتردد تهران گفت: با همکاری شهرداری تهران، تاکنون مجوز احداث ۲۵ جایگاه کوچک و تک‌نازله صادر شده که از این تعداد ۵ جایگاه به مدار بهره‌برداری وارد شده و ۶ جایگاه نیز در آستانه بهره‌برداری است به‌طوری که تعداد جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین در نقاط پرتردد تهران تا پایان سال به ۱۱جایگاه می‌رسد.

وی ادامه داد: درخصوص ۱۴ جایگاه دیگر نیز، یا در مرحله آغاز احداث هستند و یا با پیشرفت‌های ۳۰ تا ۴۰درصدی در حال ساخت هستند.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص آخرین وضعیت عرضه بنزین سوپر در تهران، اظهار کرد: توزیع بنزین سوپر این هفته در برخی از جایگاه‌های سوخت تهران انجام شده است و در صورت عدم توقف عرضه و بازگشت توزیع این فراورده به روال عادی اطلاع‌رسانی کاملی انجام خواهد شد.

رضا نواز، افزود: در شش‌ماه گذشته بنزین سوپر به صورت حداقلی در تهران عرضه شده است و فعلا نمی‌توان گفت این عرضه پایدار خواهد بود. به‌گفته سخنگوی صنف جایگاه‌داران جایگاه‌های سوخت روزانه درخواست ارسال بنزین سوپر را دارند ولی کاهش شدید تولید بنزین سوپر موجب شده است در اکثر روزها جایگاه‌ها بدون بنزین سوپر باشند.

دنیای خودرو

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.