تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

آغاز عملیات اجرایی بلوار ۳۰ متری امام خمینی (ره) شهر #گلسار
04 مهر 1402 - 10:44
2
با هدف ایمن سازی و توسعه شبکه معابر طرح احداث بلوار ۳۰ متری امام خمینی (ره) در دستور کار شهرداری قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

با هدف ایمن سازی و توسعه شبکه معابر طرح احداث بلوار ۳۰ متری امام خمینی (ره) در دستور کار شهرداری قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز گردید .

مهندس گودرزی شهردار که به همراه معاونین فنی و عمرانی ، فنی و شهرسازی و مسئول بازرسی از روند اجرای این پروژه بازدید به عمل آوردند در حاشیه این بازدید بیان داشت : معابر شهری یکی از مهم ترین زیرساخت‌های شهر محسوب می‌شود و همواره در شکل‌دهی به ساختار فیزیکی و فضایی شهر نقش قابل ملاحظه ای را ایفا نموده است و توسعه سطح شهر ، افزایش جمعیت ، افزایش عبور و مرور ، عدم هدایت آب های سطحی موجب شده در راستای رعایت اصول فنی و شهرسازی و طبق نقشه موجود عملیات تعریض و احداث بلوار در این خیابان در دستور کار قرار گیرد .
وی افزود: معابر استاندارد علاوه بر برآورده کردن نیازهای اولیه شهر، موجب ارتقاء سیما و منظر شهری در دیدگاه شهروندان و سرمایه‌گذارانی که برای سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی به دنبال منطقه‌ای با زیرساخت مناسب می‌گردند را بهبود بخشیده و به‌صورت نامحسوس در جذب گردشگر و رونق کسب‌وکار نقش مهمی ایفا می‌کند.

شایان ذکر است اجرای این پروژه به طول ۸۰۰ متر و عرض ۳۰ متر شامل: جدول گذاری ، پیاده رو سازی ، اجرای رفیوژ وسط ، اجرای روشنایی ، عملیات هدایت آب های سطحی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در امتداد بلوار شهدای مدافع حرم عملیاتی می گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.