تصویر
آغاز عملیات ۶ پروژه  عمرانی در چهارباغ  البرز
03 بهمن 1402 - 16:20
شناسه : 735327
0
مسوول قرارگاه جهادی و مردم یاری نیروی هوا فضای سپاه شهرستان چهارباغ اعلام کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب با شکوه اسلامی عملیات احداث ۶ پروژه عمرانی و فرهنگی با اهتمام سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در شهرستان چهارباغ آغاز شد.

مسوول قرارگاه جهادی و مردم یاری نیروی هوا فضای سپاه شهرستان اعلام کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب با شکوه اسلامی عملیات احداث ۶ پروژه عمرانی و با اهتمام سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در شهرستان چهارباغ آغاز شد.

سرهنگ پاسدار مسلم جدیدی در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی خدماتی بسیج سازندگی این شهرستان افزود: این پروژه ها در زمینه تامین آب ، آب شرب، راه های مواصلاتی روستایی و ساخت خانه عالم است.
وی اظهار کرد: احداث کانال بتونی انتقال آب به مزارع و باغ های شهرستان چهارباغ به طول پنج کیلومتر از مهمترین پروژه ها است که با همت بسیج سازندگی و همکاری جهاد کشاورزی اجرایی شده است.
جدیدی همچنین به ساخت یک مخزن ذخیره سازی آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی ها ساخت یک مخزن آب بتنی به ظرفیت ۵۰۰ هزار لیتر با همت بسیج سازندگی و همکاری آبفا البرز برای ذخیره سازی آب شرب در روستای قوهه عملیاتی شده است.
مسوول قرارگاه جهادی هوا فضای سپاه شهرستان چهارباغ در ادامه با اشاره به پروژه راه روستایی عملیاتی شده برای این شهرستان، تصریح کرد: تعریض جاده قوهه به ملک آباد و احداث جاده قوهه به سه راهی دهکده هر یک به طول سه کیلومتر از مهمترین برنامه های محرومیت زدایی قرارگاه جهادی نیروی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ است .
وی همچنین از برنامه ریزی در جهت کاشت هزار درخت در شهرستان چهارباغ خبرداد و گفت: کاشت هزار درخت در شهرستان چهارباغ و ساخت خانه عالم در روستای قوهه از دیگر برنامه های قرارگاه جهادی نیروی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ است.
منبع ایرنا برچسب ها: مسوول قرارگاه جهادی و مردم یاری نیروی هوا فضای سپاه شهرستان چهارباغ اعلام کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب با شکوه اسلامی عملیات احداث ۶ پروژه عمرانی و فرهنگی با اهتمام سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در شهرستان چهارباغ آغاز شد.
مسوو

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.