آغاز فروش قسطی دایون Y7 توسط صنایع خودروسازی ایلیا
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 9:16
  • شناسه : 1559728
    0

    صنایع خودروسازی ایلیا با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خودروهای با کیفیت، از تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ اقدام به فروش قسطی مدل دایون Y7 کرده است. این خودرو که به دلیل مشخصات فنی برجسته و طراحی زیبا مورد توجه قرار گرفته، با دو طرح فروش ویژه به بازار عرضه می‌شود. در ادامه، جزئیات این طرح‌ها […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    صنایع خودروسازی ایلیا با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خودروهای با کیفیت، از تاریخ ۱۲ ۱۴۰۳ اقدام به فروش قسطی مدل دایون Y7 کرده است. این خودرو که به دلیل مشخصات فنی برجسته و طراحی زیبا مورد توجه قرار گرفته، با دو طرح فروش ویژه به بازار عرضه می‌شود. در ادامه، جزئیات این طرح‌ها و ویژگی‌های فنی دایون Y7 را بررسی خواهیم کرد.

    شرایط فروش دایون Y7

    در طرح اول، خریداران می‌توانند با پیش‌پرداختی به مبلغ هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال (۷.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) اقدام کنند. پس از آن، مرحله دوم پرداخت شامل دو میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون ریال (۲.۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) طی یک فقره چک ۱۵ روزه است. در این طرح، سود مشارکت صفر درصد بوده و سود تأخیر سالانه ۳۶ درصد و سود انصراف ۱۸ درصد تعیین شده است. مبلغ تسهیلات در این طرح ده میلیارد ریال (۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) است و مدت زمان بازپرداخت اقساط به صورت ۱۲، ۲۴، ۳۶ و ۴۸ قسط با فاصله یک ماه مشخص شده است. مبلغ هر قسط در طرح ۱۲ ماهه یک میلیارد و صد و ده میلیون ریال (۱.۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال)، در طرح ۲۴ ماهه ششصد و چهل میلیون ریال (۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال)، در طرح ۳۶ ماهه چهارصد و هشتاد میلیون ریال (۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) و در طرح ۴۸ ماهه چهارصد و ده میلیون ریال (۴۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) خواهد بود. رنگ‌های قابل عرضه در این طرح مشکی و سفید بوده و زمان تحویل ۳۰ روز کاری است.
    طرح دوم نیز با همان قیمت و پیش‌پرداخت مشابه آغاز می‌شود. در این طرح، مرحله دوم پرداخت شامل دو میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون ریال (۲.۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) است که طی یک فقره چک ۴۵ روزه انجام می‌شود و الباقی مبلغ پس از صدور دعوتنامه پیش از تحویل خودرو با کسر سود مشارکت پرداخت می‌شود. سود مشارکت در این طرح ۲۴ درصد، زمان تحویل ۷۵ روز کاری و سایر شرایط مشابه طرح اول است.

    شرایط فروش دایون Y7

    مشخصات فنی دایون Y7

    دایون Y7 با حجم موتور ۲.۴ لیتر توربوشارژ و استاندارد آلایندگی یورو ۵، قدرتی برابر با ۲۱۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتون متر را ارائه می‌دهد. این خودرو با گیربکس ۶ دنده اتوماتیک و محور محرک دو دیفرانسیل (۴WD) مجهز شده است. همچنین، شاسی بلند مستقل و ظرفیت ۷ نفره از دیگر ویژگی‌های بارز این خودرو به شمار می‌رود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در طرح‌های فروش اینجا کلیک کنید

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر