تصویر
آغاز پویش نوری در بند در زندانهای البرز
18 بهمن 1401 - 9:40
4
بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف اهدای کتاب جهت استفاده مددجویان ندامتگاههای استان البرز «پویش نوری در بند» از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز اجرا می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف اهدای کتاب جهت استفاده مددجویان ندامتگاههای استان البرز «پویش نوری در بند» از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز اجرا می شود.

بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف طرح جمع آوری و اهدای کتاب جهت استفاده مددجویان ندامتگاههای استان البرز و با مشارکت اداره کل زندانهای استان البرز آیین «پویش نوری در بند» در ندامتگاه شهرستان با حضور علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ؛ علی چهارمحالی ، مدیرکل زندانهای استان البرز ؛ معاونین دو اداره کل و تعدادی از مددجویان در ندامتگاه شهرستان فردیس برگزار شد.
در این مراسم ابتدا تعدادی از مددجویان دلنوشته و اشعاری را سروده و پس از آن نیز محمود یوسفی و حسن اسحاقی از شاعران عضو محفل ادبی استان البرز در وصف ائمه اطهار (ع) سرودند و همچنین مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) از برنامه های این آیین بود.
در پایان نیز از پوستر «پویش نوری در بند»رونمایی شد.
گفتنی است پویش نوری در بند از ۱۸ ابهمن ماه تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند کتابهای خود را به کتابخانه های سراسر کشور اهدا کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.