تصویر
آقای نکونام آیا شما هنوز این موضوع را یاد نگرفتی؟/ کمک به استقلال در قهوه‌خانه‌ها نیست!/ شما دیگر کی هستی و از کجا پیدا شدی؟
08 مهر 1403 - 16:30
شناسه : 1382846
0

تحریریه داخلی زمان مطالعه: ۲ دقیقه علی جباری پیشکسوت استقلال به حاشیه‌های اخیر این تیم واکنش نشان داد. تیم استقلال درحالیکه تصور می‌شد در این فصل بدون حاشیه به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند برخلاف انتظار بین جواد نکونام و مدیریت باشگاه استقلال اتفاقات عجیبی افتاد و درنهایت اختلاف‌ها در شب دربی باعث شد […]

تحریریه داخلی زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی جباری پیشکسوت استقلال به حاشیه‌های اخیر این تیم واکنش نشان داد.

تیم استقلال درحالیکه تصور می‌شد در این فصل بدون حاشیه به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند برخلاف انتظار بین جواد نکونام و مدیریت باشگاه استقلال اتفاقات عجیبی افتاد و درنهایت اختلاف‌ها در شب دربی باعث شد که آبی‌پوشان شهرآورد مهم پایتخت را هم واگذار کنند. بعد از شکست استقلال در دربی جواد نکونام تصمیم به کناره‌گیری گرفت اما هلدینگ و مدیریت باشگاه از وی حمایت کردند تا آبی‌ها در آستانه بازی با السد در لیگ نخبگان بدون سرمربی نباشند. در مجموع حاشیه‌های اخیر تاثیر خودش را روی عملکرد آبی‌ها گذاشته و یکی از پیشکسوتان استقلال نیز در گفت‌وگویی به این موضوع اشاره کرده است.

گزیده صحبت‌های علی جباری با تسنیم درباره شرایط بحرانی باشگاه استقلال قبل از بازی با با السد را در ادامه می‌خوانید:

  • {اعتماد به کادر فنی فعلی} به کادر فنی فعلی استقلال نمی‌توان اعتماد کرد. از سه چهار ماه قبل از شروع فصل گفتیم استقلال نیمکت ضعیفی دارد و باید مربی خارجی کارنامه‌دار بیاورند.
  • {مربی خارجی کنار نکونام} باید مربی خارجی خوب و کارنامه‌داری انتخاب کنند که به استقلال کمک کند، نه اینکه دلال‌ها از قهوه‌خانه‌ها مربی بیاورند! یحیی گل‌محمدی فصل گذشته در پرسپولیس یک دستیار خارجی به نام اوسمار را داشت که به او کمک می‌کرد و با جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه داد و در نهایت قهرمان شد. چند فصل پیش نیز، فرهاد مجیدی از گابریله پین به‌عنوان دستیار خارجی استفاده کرد.
  • {دودستگی بین هواداران استقلال} هوادارانی داریم که سلیقه‌ای رفتار می‌کنند، گروهی هم صادقانه تیم‌شان را دوست دارند و گروهی نیز پول می‌گیرند علیه دیگران کار کنند. همه اینها دست به دست هم داده و این مصیبت‌ها را برای استقلال به وجود آورده است. یکسری هوادار مجازی دشمن استقلال هستند و هر کسی می‌آید علیه او صحبت می‌کنند. پول‌هایی رد و بدل می‌شود تا به هر شکلی علیه استقلال اقداماتی انجام دهند.
  • {صحبت‌های نکونام به بیرون از باشگاه} آقای نکونام! آیا به شما نگفتند هر حرفی از خانواده را نباید به بیرون بگویید؟ در همین فصل گذشته برخی از پیشکسوتان با علی خطیر صحبت کردند و دو ماهی آرامش در باشگاه برقرار بود، اما امسال هم می‌بینیم همه علیه یکدیگر موضع گرفته‌اند.
  • {اظهارات حقدوست قبل از دربی} معلوم نشد این آقا از کجا پیدایش شد که صحبت کرد. اصلاً شما چه کسی هستید که در آستانه دربی روحیه تیم را از بین بردید؟ در اهواز یک هوادار سکته کرد و مُرد، اینها ترکش ندانم‌کاری آقایان است. چه کسی به این آقا مجوز داد تا حرف بزند؟
  • {شرط ماندن نکونام} اگر می‌خواهند نکونام را حفظ کنند باید مربی خارجی تراز اول و کاربلد کنارش داشته باشد. در دربی اخیر تفاوت دو مربی را دیدید که تعویض‌های بازی به چه صورت بود. اگر مربی خارجی خوبی کنار نکونام بود به او کمک می‌کرد، نه مثل دستیارانش که تا توپ به اوت می‌رود همه لب خط هستند!
  • {گزینه ایرانی برای جانشینی نکونام} اگر مدیریت قصد همکاری با نکونام را ندارد، باید سرمربی خارجی تراز اولی بیاورند که تیم را جمع و جور کند. می‌گویند فلان مربی به‌عنوان گزینه ایرانی مطرح شده است، گزینه ایرانی در شرایط فعلی نمی‌تواند تیم را جمع و جور کند. استقلال نیاز به مربی خارجی تراز اول دارد.

بیشتر بخوانید: جباری: باید همه دستیاران ایرانی جواد نکونام را کنار بگذارند/ چرا استقلال نباید یکی مثل اوسمار ویرا داشته باشد؟/ بازگشت هاشمی نسب هیچ کمکی به استقلال نمی‌کند

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.