تصویر
آماده باش آتش‌نشانان کرج برای تأمین ایمنی راهپیمایی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
27 آبان 1402 - 11:00
2
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از آماده باش آتش نشانان در مسیر راهپیمایی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای تأمین ایمنی راهپیمایان در این روز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از آماده باش آتش نشانان در مسیر راهپیمایی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای تأمین ایمنی راهپیمایان در این روز خبر داد.

محمد یساولی درباره تمهیدات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: علاوه بر آماده‌باش ۳۲‌ایستگاه آتش‌نشانی در سطح ، گروه‌هایی از آتش‌نشانان شامل ۱۵ نفر آتش‌نشان به همراه پنج دستگاه خودروی عملیاتی در پنج نقطه از مسیر مشخص شده، مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور خواهند داشت تا وضعیت ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل کنند.
وی افزود: مسیر راهپیمایی مردم شهید پرور کرج از میدان شهدا تا مصلی امام خمینی(ره) تعیین شده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: از مردم تقاضا داریم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و درصورت بروز حادثه، از محل آن فاصله بگیرند و به‌سرعت موضوع را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر راهپیمایی اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.