تصویر
آماده باش پایان تابستانی هلال احمر در جاده های البرز
21 شهریور 1401 - 9:13
2
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرهای برون شهری، امدادگران هلال احمر در جاده های این استان در حالت آماده باش قرار دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت: با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرهای برون شهری، امدادگران هلال احمر در جاده های این استان در حالت آماده باش قرار دارند.

محمد باقر خلفی اظهار داشت : به همین منظور اکنون ۲۰ تیم ثابت وسیار تیم امدادی در راه های این استان برای امدادرسانی به هموطنان مستقر شده اند.
وی اضافه کرد: در این پایگاه ها امدادگران از حوزه های معاونت امداد و نجات و جوانان به مسافران خدمات رسانی می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: این پایگاه ها در محور -چالوس، ، آزاد راه کرج – قزوین ، اشتهارد ، ، کوهستان و مراکز شعب فعال هستند.
خلفی افزود: ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان به ویژه مسافران از جمله مهم ترین وظایف جمعیت هلال احمر در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: تمام اهداف جمعیت هلال احمر استان البرز درطول این ایام کاهش آمار فوتی و مصدوم ناشی ازتصادف و افزایش آمادگی وتوان امداد ونجات برای خدمات مطلوب وسریع امدادو نجات و پاسخگویی به حوادث و سوانح احتمالی است.
خلفی افزود: با توجه به اینکه نیم درصد ازجاده های کشور در این استان واقع شده و تردد۱۴ استان کشور از البرز صورت می گیرد به همین دلیل برقراری امنیت و همچنین ظرفیت بالای نیروهای خدمات رسان و امدادی امری ضروری است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از هموطنان خواست درصورت هرگونه نیاز امدادی جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.
۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک‌هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.