تصویر
آماده باش کلیه دستگاه های اجرایی استان البرز
11 بهمن 1402 - 17:04
شناسه : 739916
1
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از آماده باش کلیه دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از آماده باش کلیه دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

"مهدی ور" بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.
مدیرکل مدیریت بحران تصریح کرد: بمنظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، فراهم نمودن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی در ادامه افزود: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه ها و مسیلهای فصلی ، رعد و برق ، وزش باد شدید ، ریزش سنگ ، رانش کوه ، لغزندگی و کاهش دید در جاده های کوهستانی و یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده باش مراکز درمانی و پایگاههای امدادی، شرکت های خدماتی (آب و فاضلاب شهری وروستایی ، برق ،گاز ، تلفن همراه و ثابت و آب منطقه ای تاکید کرد.
مدیرکل مدیریت بحران در پایان گفت: شهروندان از تردد در محلهای پر خطر، اسکان، چادر زدن و توقف در بستر و حریم رودخانه ها، مکانهای مرتفع و تپه ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله ها، فنس های فلزی و پهنه های آبی خودداری کنند.
تمهیدات لازم توسط جهاد استان و شهرستانها جهت کشاورزان، برای حفظ محصولات کشاورزی، کنترل دما و رطوبت و تهویه درگلخانه ها، مرغداریها و دامداریها و همچنین خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوهها و برای جلوگیری از خسارت های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی بعمل آید.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.