تصویر
آماده تعامل با تمام هیئت‌های ورزشی البرز برای استعدادیابی هستیم
25 مهر 1401 - 14:45
0
معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از آمادگی اداره کل آموزش و پروش البرز برای تعامل با تمام هیئت‌های ورزشی استان در جهت استعدادیابی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از آمادگی اداره کل آموزش و پروش البرز برای تعامل با تمام هیئت‌های استان در جهت استعدادیابی خبر داد.

مسلم رئیسی اظهار کرد: مقوله ی استعدادیابی یکی از مهمترین موضوعات و شاخص های حوزه ورزش است.
وی افزود: در گذشته فرایند استعدادیابی خیلی علمی صورت نمی گرفت، اما اکنون با راه اندازی پایگاه های استعدادیابی می توان این مهم را به صورت فنی و صحیح دنبال کرد.
رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان البرز با بیان این که آماده تعامل با تمام هیئت‌های ورزشی استان در جهت استعدادیابی هستیم گفت: در حال انعقاد تفاهم نامه ای با اداره کل ورزش و جوانان هستیم تا با تعامل و همکاری بیشتر در جهت توسعه ورزش گام برداریم.
معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پروش استان البرز تصریح کرد: استعدادپروری موضوعی به مراتب مهمتر از استعدادیابی است که طی آن باید استعدادها را پس از کشف تا رسیدن به قله های موفقیت و افتخار حمایت و هدایت کنیم.

منبع ایسنا برچسب ها: معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از آمادگی اداره کل آموزش و پروش البرز برای تعامل با تمام هیئت‌های ورزشی استان در جهت استعدادیابی خبر داد.
معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از آمادگی اداره کل آمو

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.