تصویر
آماده راه اندازی دفتر ارتباط دانشگاه با مدیریت شهری هستیم
20 شهریور 1401 - 9:50
1
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از آمادگی راه اندازی دفتر ارتباط دانشگاه با مدیریت شهری و مرکز پژوهش های شورای شهر در راستای ایجاد همکاری و هم افزایی مدیریت شهری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر از آمادگی راه اندازی دفتر ارتباط دانشگاه با مدیریت شهری و مرکز پژوهش های شورای شهر در راستای ایجاد همکاری و هم افزایی مدیریت شهری خبر داد.

محمد اسدیان در جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر با بسیج دانشجویی استان البرز که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد؛ اظهارداشت: مجموعه شورای شهر اعلام آمادگی می کند تا جلسه های پرسش و پاسخ را به صورت دوره ای و به صورت ماهانه برگزار کند و خروجی این تعاملات باید به نفع مردم باشد.
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی بر ارتقای زندگی شهری با همکاری مدیریت شهری و دانشگاه‌ها اشاره و افزود: هر چه تعامل دانشگاه و دانشگاهیان با مدیریت شهری افزایش یابد، مشکلات کمتری در حوزه شهری را شاهد خواهیم بود.

اسدیان بیان کرد: تعامل دانشگاه و مدیریت شهری موجب توسعه هدفمند شهر می شود و می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.
عضو شور ای اسلامی شهر کرج بر راه اندازی کانون های حل مساله اشاره و یادآور شد: شهرداری در پی ارتقاء رفاه شهروندی در کلیه حوزه ها با کاربردهای مختلف است در این راستا ایجاد کانون های حل مساله که از فرمایشات مقام معظم رهبری است می تواند برنامه‌ریزی برای حل مسائل شهری به عنوان یک اولویت برای مجموعه مدیریت شهری شود.
وی تاکید کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، کانون های حل مسئله در سال دوم فعالیت شورای شهر ششم با تدبیر اعضا و هیئت رئیسه در حال شکل گیری است که آمادگی داریم در هر کمیته یک نفر را به نمایندگی دانشجویان معرفی کنید.
اسدیان در پایان بر اختصاص برگزاری عصرانه اندیشگاهی با حضور نماینده دانشجویان با حضور اعضای شورای شهر در صحن شورای شهر خبرداد و افزود: تقاضا داریم این گونه جلسات به صورت دوره ای برگزار شود، این آمادگی از سوی مجموعه ها وجود دارد ،اگر این جلسه در صحن علنی شورای شهر برگزار شود، شما به چیزی جز مطالبه گری که درست است، متهم نمی شوید شفافیت الزاما محصول شفاف نیست بلکه شفافیت فرآیندها و ساختارهاست که موجب می شود محصول معیوب نباشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.