تصویر
آمادگی شهدای رزکان برای مصاف با تیم شهید قندی
03 آبان 1401 - 9:08
2
مربی تیم فوتبال شهدای رزکان گفت: برای مقابله با تیم شهید قندی آمادگی کافی را داریم و به امید پیروزی به مصاف تیم مقابل خواهیم رفت.
ارسال توسط :
پ
پ

مربی تیم فوتبال شهدای رزکان گفت: برای مقابله با تیم شهید قندی آمادگی کافی را داریم و به امید پیروزی به مصاف تیم مقابل خواهیم رفت.

مهدی محمد زاده، مربی تیم فوتبال شهدای رزکان، در ارتباط با بازی تیم شهدای رزکان مقابل شهید قندی، گفت: خوشبختانه پس از برد مقابل شهرداری بندرعباس شرایط خوبی پیدا کردیم و با روحیه بالا آماده دیدار مقابل شهید قندی یزد هستیم.
وی ادامه داد: حریف این هفته ما تیم بسیار خوبی است ولی ما برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و باید بتوانیم پیروز میدان شویم.
محمدزاده به مصدومان شهدای رزکان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در دیدار مقابل شهرداری بندرعباس چند مهره اصلی تیم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی با تلاش کادر پزشکی در تمرینات گروهی حاضر شدند و آماده بازی این هفته هستند و امیدوارم روز خوبی داشته باشند.
مربی با دانش البرزی‌ها در پایان گفت: فوتبال البرز از پتانسیل بالایی برخوردار است و باید بتوانیم این تیم با اصالت البرزی را به لیگ یک کشور برسانیم.

منبع فارس برچسب ها: مربی تیم فوتبال شهدای رزکان گفت: برای مقابله با تیم شهید قندی آمادگی کافی را داریم و به امید پیروزی به مصاف تیم مقابل خواهیم رفت.
مربی تیم فوتبال شهدای رزکان گفت: برای مقابله با تیم شهید قندی آمادگی کافی را داریم و به امید پیروزی به مصاف تیم مقابل

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.