تصویر
آمادگی فرمانداری ها برای پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی
19 تیر 1402 - 9:30
1
معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات، احتمال پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس مطرح شده است و در صورت اعلام رسمی آن فرمانداری ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان گفت: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات، احتمال پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس مطرح شده است و در صورت اعلام رسمی آن فرمانداری ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

کاوه حدادپور با اعلام این خبر افزود: دومین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور دکترعبداللهی استاندار محترم و فرمانداران ، روسای کمیته های انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و استانداری تشکیل شد.
وی افزود: به تاکید استاندار محترم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۴ مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت باید در دستور کار اعضای ستاد انتخابات باشد.

حدادپور گفت: برنامه ریزی برای مشارکت و همفکری با اقشار مختلف جامعه از جمله روحانیون،مدارس، دانشگاهیان،ان، بازاریان و .
.
از دیگر توصیه های استاندار البرز در جلسه ستاد انتخابات استان بود.
معاون استاندار بیان کرد: آمادگی کامل برای اجرای مفاد و قوانین انتخابات و بخشنامه های صادره از جمله انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات و نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و هیات اجرایی و پیش بینی نیروهای جایگزین که در ادامه امکان همراهی با ستاد را ندارند، در دستور کار قرار گرفت.
حدادپور گفت: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات، احتمال پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس مطرح شده است و در صورت اعلام رسمی آن فرمانداری ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.
❇️معاون استاندار افزود: طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمامی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، ادارات کل و.
.
موظف هستند برای تامین نیروی انسانی، خودرو و.
.
.
آمادگی خود را برای همکاری با ستاد انتخابات اعلام کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.