تصویر
آمادگی کامل اداره کتابخانه های عمومی فردیس در خصوص همکاری با شهرداری مشکین دشت
25 دی 1402 - 13:15
3
سید عباس طباطبایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس با علی سلگی شهردار مشکین دشت در جهت توسعه کتابخانه های مشکین دشت و ترویج فرهنگ کتابخوانی در البرز دیدار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سید عباس طباطبایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با علی سلگی شهردار مشکین دشت در جهت توسعه کتابخانه های مشکین دشت و ترویج فرهنگ کتابخوانی در البرز دیدار کرد.

سیدعباس طباطبایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس در راستای افزایش همکاری های با هدف استفاده از ظرفیت شورا و شهرداری در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با علی سلگی، شهردار جدید شهر مشکین دشت دیدار و گفتگو کرد.
سیدعباس طباطبایی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شهردار جدید مشکین دشت از آمادگی کامل اداره کتابخانه های عمومی در خصوص همکاری با حوزه شهرداری در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله برگزاری مسابقات کتابخوانی و سایر برنامه های فرهنگی، خبر داد و گفت: آگاهی و دانش مردم تنها از طریق مطالعه و افزایش میزان کتابخوانی محقق می شود و در یک جامعه که افراد آن اهل مطالعه هستند، به تفاوت اندیشه، رویه، قانون، آیین نامه اعتقاد دارند و حقوق شهروندی را رعایت می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از پرداخت به موقع سهم نیم درصد شهرداری، با اشاره به کمبود سرانه فضای کتابخانه ای در شهر مشکین دشت، ادامه روند ساخت کتابخانه خیرساز مرحوم ذبیحی و همچنین شروع ساخت کتابخانه شهرک بعثت را مطرح کرد .
گفتنی است در این جلسه علی سلگی، شهردار جدید شهر مشکین دشت ضمن تشکر از حضور رئیس و کارکنان کتابخانه های عمومی در شهرداری از ارائه خدمات فرهنگی خصوصا ایجاد بستر کتابخوانی در بین شهروندان استقبال کرد و در زمینه ساخت المان شهری با موضوع کتاب در سطح شهر قول مساعد داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.