تصویر
آمادگی کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات کرج برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه
18 بهمن 1402 - 10:14
2
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: بدستور فرماندار محترم کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات کلیه تمهیدات لازم را جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه فراهم نموده است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان گفت: بدستور فرماندار محترم کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات کلیه تمهیدات لازم را جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه فراهم نموده است.

مهندس مهدی فراهانی در جلسه عوامل اجرایی ستاد انتخابات مهمترین رسالت کمیته مالی و پشتیبانی را تامین نیروی انسانی و پشتیبانی مسائل مالی برگزاری انتخابات دانست و اظهارداشت: به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه و با رعایت حداکثر صرفه جویی، مکاتبات و رایزنی های لازم جهت بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات دستگاه های اجرایی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه تعامل و همکاری همه دستگاه ها در برگزاری انتخابات یک تکلیف قانونی به شمار می آید، صرفه جویی را یکی از اصول برگزاری فرایند انتخابات ذکر کرد و بر ضرورت توجه به این مهم در ستاد انتخابات تأکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع فرمانداری کرج در انتها با بیان اینکه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان کرج تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند اندیشیده است، گفت: امیدواریم با تکیه بر تجربه های دوره های پیشین، همکاری دستگاه های اجرایی و همت و مدیریت مسئولان امر و روسای کمیته ها در این ستاد، انتخاباتی پرشور را برگزار نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.