تصویر
آموزش رایگان المپیاد کشوری سلول های بنیادی در البرز آغاز شد
26 دی 1401 - 11:39
2
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: آموزش رایگان المپیاد کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ویژه دانش آموزان به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد این استان آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: آموزش رایگان المپیاد کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ویژه دانش آموزان به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد این استان آغاز شد.

لیلا الماسی روز دوشنبه با اشاره به اینکه قطب کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در پژوهشسرای دانش آموزی ملاصدرا ی آموزش و پرورش ناحیه چهار مستقر است، افزود: این اقدام با هدف ایجاد عدالت آموزشی از سوی قطب کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی مستقر در پژوهشسرای دانش آموزی ملاصدرا صورت گرفت.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: این دوره توسط اساتید مطرح و متخصص کشور و با همکاری ستاد سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری است.
الماسی ادامه داد: مهم ترین رسالت پژوهشسرا های دانش آموزی شناسایی و فراهم آوردن زمینه رشد و هدایت استعداد ها و پرورش خلاقیت های فردی وگروهی،گسترش فرهنگ مطالعه و تحقیق وپژوهش دربین آنان است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز هدف از برگزاری المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی را شناسایی، تربیت و هدایت دانش پژوهان جوان کشوربه سوی رشته تحصیلی مهم و پرکاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ذکر کرد.
وی افزود: برگزاری المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی نقش قابل توجهی در انگیزه‌بخشی به قشر نوجوان برای فعالیت جدی در این رشته دارد و می‌تواند تربیت کننده نسل آینده پژوهشگران نخبه و علاقه‌مند حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی باشد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: تا کنون پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا به عنوان یکی از مراکز پژوهشی به ویژه درحوزه فناوری نانو و سلول های بنیادی توانسته است گام های موثری را در استعداد یابی و هدایت دانش آموزان مستعد بردارد.
وی تاکید کرد: در این پژوهش سرا در طول سال تحصیلی به صورت هفتگی برای دانش آموزان کارگاه های پژوهشی – تحقیقاتی به صورت حضوری و مجازی در حوزه فناوری نانو و سلول های بنیادی برگزار می شود.
منبع ایرنا برچسب ها: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: آموزش رایگان المپیاد کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ویژه دانش آموزان به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد این استان آغاز شد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد:

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.