تصویر
آموزش زیست محیطی به کودکان کرجی
19 مهر 1402 - 14:23
2
بمناسبت هفته ملی کودک و بمنظور ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی دانش آموزان، برنامه آموزشی در سطح مدارس ابتدایی کرج برگزار گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت هفته ملی کودک و بمنظور ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی دانش آموزان، برنامه آموزشی در سطح مدارس ابتدایی برگزار گردید .

تونی رئیس اداره شهرستان کرج با بیان این خبر افزود : به همین مناسبت و بمنظور ارتقا سطح فرهنگ زیست محیطی دانش آموزان ، کارشناسان این اداره بهمراه محیط بانان به آموزش زیست محیطی در مدارس ابتدایی کرج پرداختند .
در این کلاسها مباحثی همچون : شناخت محیط زیست ، حیات وحش و اهمیت آن، مفاهیم آلودگی آب و خاک و هوا و بازیافت آموزش داده شد .
تونی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، آموزش زیست محیطی به صورت منظم تر ،جامع تر از سالهای گذشته در مدارس تداوم خواهد داشت.
لازم به ذکر است در استان البرز با توجه به مهاجرت پذیری بالا ، تعداد دانش‌آموزان کرج با جمعیت برخی از استانها و شهرستانهای کشور برابر است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.