تصویر
آموزش شهروندی؛ کلید توسعه شهری
06 شهریور 1401 - 8:55
2
"گذر تابستان شهروندی" در بوستان های کرج راه اندازی می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

"گذر تابستان شهروندی" در بوستان های راه اندازی می شود.

مهدی علیمردانی سرپرست معاونت سازمان ضمن اشاره به اهمیت آموزش شهروندی در موضوعات مختلف و بهبود کیفیت اوقات فراغت عموم مردم گفت: آموزش امری مهم و حیاتی در جامعه است و بویژه آموزش های شهروندی بعنوان حق مسلم مردم، باید در ادوار مختلف سال در اختیار عموم قرار گیرد.
این مسئول ابراز داشت: در همین راستا و با توجه به فصل تابستان و از طرفی نزدیکی فصل مدارس و افزایش تردد شهروندان در سطح شهر، سازمان فرهنگی در نظر دارد از تاریخ ۶ شهریورماه در باغ فاتح و در روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸ در بوستان های ، گذر تابستانه شهروندی را راه اندازی نماید.
علیمردانی گفت: آموزش شهروندی در موضوع پسماند، آتش نشانی، راهنمایی و رانندگی و مواردی نظیر مشاوره، سلامت روان، رباتیک، بازی و سرگرمی، آسیب های اجتماعی، خانواده، دختران فیروزه نشان، کارشناس مذهبی و خدمات سرای محله و .
.
.
از جمله برنامه های متنوع گذر شهروندی خواهد بود.
سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج افزود: از تمامی شهروندان گرامی دعوت بعمل می آید در این رویداد اجتماعی فرهنگی شرکت نموده تا قدم مثبتی در راستای احقاق حقوق شهروندی در امر آموزش همگانی برداشته شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.