تصویر
آموزش قالی بافی از تولید تا فروش برای بانوان و آقایان در شهرستان چهارباغ
05 تیر 1401 - 8:59
3
شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره کتابخانه های عمومی و دفتر خدمات تسهیلگری چهارباغ "پروژه برگزاری دوره های آموزش قالی بافی از تولید تا فروش برای بانوان و آقایان چهارباغی" را بررسی کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره کتابخانه های عمومی و دفتر خدمات تسهیلگری "پروژه برگزاری دوره های آموزش قالی بافی از تولید تا فروش برای بانوان و آقایان چهارباغی" را بررسی کردند.

کمیسیون شورای اسلامی شهر، اداره فرهنگی شهرداری چهارباغ، اداره کتابخانه های عمومی و دفتر خدمات تسهیلگری شهرستان با ارایه طرح " اشتغال و کارآفرینی" در نشستی با حضور مهندس افشارنیا، دکتر بابکان،دکتر عظیمی و دکتر رحیمی و یکی از اساتید و مربیان قالی بافی، "پروژه برگزاری دوره های آموزش قالی بافی از تولید تا فروش برای بانوان و آقایان چهارباغی" را بررسی کردند .
این طرح با معرفی استاد قالی بافی و تحویل مدارک مربیان به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کلید خورده و پس از ثبت در سامانه مربیان اداره کل کتابخانه ها، تایید تعهد و صلاحیت فنی ، مالی و اداری مربیان توسط اداره حقوقی کتابخانه ها و هم افزایی ادارات در قرارگاه اجتماعی شهرستان، آغاز خواهد شد.
پیش بینی می شود در صورت تاییدمراجع ذیربط، آموزش دوره های قالی بافی از محل کتابخانه های عمومی چهارباغ آغازشود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.