آموزش هویت ملی و گفتمان سازی در مدارس البرز تقویت شود
  • دی ۷, ۱۴۰۱ ساعت: 10:51
  • شناسه : 407396
    2
    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: آموزش هویت ملی و گفتمان سازی در مدارس این استان با رویکرد فرهنگی تقویت شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: آموزش هویت ملی و گفتمان سازی در مدارس این استان با رویکرد تقویت شود.

    " معصومه آقایی " در نشست تخصصی کارشناسان امور زنان با اساتید حوزه و دانشگاه استان که دراداره کل آموزش و پرورش البرز برگزار شد، افزود: دانش آموزان آینده سازان و مدیران آینده کشور هستند که لازم است با برنامه ریزی مناسب اقدامات فرهنگی برای فرهنگ سازی و گفتمان سازی در بین آنان اقدام کرد.
    وی بیان داشت: به خاطر کم کاری های فرهنگی اکنون نوجوانان و جوانان دچار بحران هویت شده اند در حالی که جامعه ما به هویتی که درآن پایبندی به ارزش ها و نظام وجود داشته باشد، نیاز دارد.
    وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر ایجاد هویت بخشی ملی دینی در نظام تعالیم و تربیت در نزد دانش آموزان تاکید جدی دارند، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت های فرهنگی فرهنگی را در جامعه تقویت کنیم که این کار مهم زمانی امکان پذیر است که همه برای آن تلاش چند برابری داشته باشند.
    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز یادآورشد: صیانت از هویت و توسعه مقوله هویت در کشور فقط وظیفه حاکمان نیست، مردم هم باید نسبت به این مساله دغدغه‌مند باشند.
    وی ادامه داد: ایجاد این دغدغه در بین مردم از جمله خانواده بزرگ و مهم آموزش و پرورش نیازمند سیاست‌گذاری جدی البته با حمایت همه جانبه دستگاهای اجرایی و گروه های جهادی مردمی است.
    آقایی عنوان کرد: هویت بخشی و ایجاد هویت ملی در بین نوجوانان و جوانان با توجه به برون ریزی حوادث اخیر کشور نه تنها امری مهم و ضروری است بلکه باید در اولویت کارهای فرهنگی قرار گیرد و همه پای کار باشند.
    وی افزود همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: نسل نوجوان و جوان، باید دارای هویت ملی و اسلامی- ایرانی، معتمد به نفس، مقاوم، آگاه از اندیشه‌های امام و آرمانها، دانشمند و کارآمد پرورش یابد.
    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز تاکید کرد: دوره دانش‌آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن آرمان‌های انقلاب است که نباید نسبت به آن غفلت کرد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر