تصویر
آموزش و پرورش کانون آگاهی بخشی جامعه است
04 آبان 1401 - 10:26
2
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: آموزش و پرورش اصلی ترین بستر و کانون فرهنگسازی و آگاهی بخشی آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان، دانش آموزران و اولیا است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: آموزش و پرورش اصلی ترین بستر و کانون فرهنگسازی و آگاهی بخشی آحاد جامعه به ویژه ان، دانش آموزران و اولیا است.

علی حجرگشت در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به هفته پدافند غیرعامل افزود: آموزش پدافند غیرعامل در مدارس فرصت خوبی است تا دانش آموزان با اهداف و فرهنگ پدافند غیرعامل بیشتر آشنا شوند.
وی اظهار داشت: بر این اساس ۱۷ برنامه ویژه هفته پدافند غیر عامل با شعار " برای مردم پدافند دانش بنیان،حفاظت از زیرساخت ها،تداوم کارکردها " در مدارس این استان در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر اینکه تهدیدهای جنگ نرم باید در استراتژی اصلی پدافند غیرعامل قرار گیرد، گفت: آگاه سازی و مقاوم سازی فرهنگی و دانش آموزان نسبت به تهدیدهای جنگ نرم دشمن باید در اولویت باشد.
حجرگشت هدف از اجرای پدافند غیرعامل در فضای آموزش و پرورش را کاهش آسیب پذیری فرهنگی در برابر تهدیدات عملیات روانی دشمن ذکر کرد و یادآورشد: پایدارسازی سیستم های فرهنگی، ارتقای آستانه تحمل ملی و مدیریت بحران عملیات فرهنگی و روانی از دیگر اهداف پدافند غیر عامل در سطح آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برگزاری همایش ، برپایی نمایشگاه و میزگرد، نشست خبری با موضوع اعلام برنامه های هفته پدافند غیر عامل، تشکیل کمیته پدافند غیر عامل، نشست های تخصصی و عمومی، نواختن زنگ پدافند غیر عامل در مدارس، فرهنگ سازی عمومی، تبلیغات محیطی و رزمایش از جمله برنامه های هفته نکوداشت پدافند غیر عامل در سطح ادارات و مدارس آموزش و پرورش البرز است.
حجرگشت بازدید از زیرساخت ها ، تبیین مفاهیم پدافند غیر عامل، مسابقات انشاء نویسی ، و کتابخوانی، ارائه گزارش عملکرد و انتخاب برترین ها با اهدا لوح و هدیه از دیگر برنامه های هفته پدافند غیر عامل در حوزه آموزش و پرورش استان البرز است.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: آموزش و پرورش اصلی ترین بستر و کانون فرهنگسازی و آگاهی بخشی آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان، دانش آموزران و اولیا است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: آموزش و پرورش اصلی ترین بستر و کانون فرهنگسازی و آگاهی بخشی آحاد جامع

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.