تصویر
آیت الله طالقانی در برابر دشمنان مواضع روشن داشت
17 شهریور 1401 - 11:47
1
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به سوابق مبارزاتی آیت الله طالقانی گفت: این شخصیت معنوی در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی مواضع روشن داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به سوابق مبارزاتی آیت الله طالقانی گفت: این شخصیت معنوی در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی مواضع روشن داشت.

سید محمد حسینیدرحاشیه مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت آیت الله طالقانی در درجمع خبرنگاران افزود: آیت الله طالقانی انسان مبارز و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و در کنار امام (ره ) بود و نقش بسیار مهمی را در عرصه های مختلف برای پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.
وی بیان داشت : این عالم وارسته در هدایت مردم، روشنگری و در جذب طبقه دانشگاهی ، اساتید بسیار موثر بود ضمن آنکه انسانی با صداقت و معنویت بود که ویژگی های یک انسان وارسته را داشت و ارادت ایشان در تواضع به حضرت امام (ره) مشهود است.
حسینی یادآورشد: اکنون بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی از این شخصیت وارسته به نیکی یاد می شود و نام آیت الله طالقانی برای همیشه ماندگار است؛ این شخصیت برای مردم طالقان مانند شخصیت های دیگر از جمله جلال آل احمد افتخار است .
معاون پارلمانی رییس جمهور پس از استقبال از سوی امام جمعه شهرستان طالقان و نماینده مردم طالقان ، ، ساوجبلاغ و در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد رحلت ابوذر زمان حضرت آیت الله طالقانی در فرهنگسرای جلال آل احمد درشهرستان طالقان حضور یافت.
مرحوم آیت الله طالقانی پس از سالها مجاهدت در ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۵۸ به ملکوت اعلی پیوست.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.