تصویر
آینده کشتی البرز درخشان است
10 دی 1401 - 15:18
2
قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: استان البرز می‌تواند سایه به سایه با استان‌هایی که حرفی برای گفتن در کشتی دارند رقابت کند.
ارسال توسط :
پ
پ

قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: استان البرز می‌تواند سایه به سایه با استان‌هایی که حرفی برای گفتن در کشتی دارند رقابت کند.

علیرضا رضایی سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز اظهار کرد: پتانسیل بسیار خوبی در جوانان استان البرز وجود دارد و این نوید بخش آینده‌ای درخشان در کشتی این استان خواهد بود .
قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و المپیک در ادامه گفت: حدود دو ماه است که در خدمت بچه‌های خوب و با صفای استان البرز هستم و به اتفاق مربیان خوب این استان در تلاش هستیم تا یک تیم منسجم و خوب برای رقابت‌های کشوری آماده کنیم.
وی گفت: در این مدت شاهد حمایت‌های هیات کشتی استان بودم و امیدوارم با تلاش و پشتکار کشتی گیران البرز بتوانیم در آینده نزدیک حرفی برای گفتن داشته باشیم.
رضایی به برگزاری لیگ نوجوانان کشتی استان اشاره کرد و گفت: پایه گذاری بسیار خوبی برای شناسایی و پرورش علاقه‌مندان کشتی از رده‌های پایه در این استان انجام شده و امیدوارم با همت کشتی گیران، پایه گذاری خوبی برای نسل های آینده کشتی استان انجام دهیم.
سرمربی تیم کشتی آزاد البرزخاطرنشان کرد: از لحاظ سخت افزاری شرایط بسیار خوبی در استان حاکم است، حمایت های بسیار خوبی از طرف هیات کشتی استان برای ارتقای این رشته پر طرفدار انجام شده که جا دارد از یوسفی فر سرپرست هیات کشتی استان و اعضای هیات رئیسه تشکر کنم.
رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که آیا پشنهادی از دیگر تیم های کشتی کشور به شما شده است گفت: در حال حاضر تمرکزم برای کشتی استان البرز است و هیچ تصمیمی برای رفتن از البرز به دیگر تیم های کشتی کشور ندارم و در خدمت کشتی گیران البرزی خواهم بود .

منبع ایسنا برچسب ها: قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: استان البرز می‌تواند سایه به سایه با استان‌هایی که حرفی برای گفتن در کشتی دارند رقابت کند.
قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: استان البرز می‌تواند سایه به سایه با استان‌هایی که حرفی برای گفتن در کشتی د

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.