تصویر
آیین افتتاح طرح مشارکتی و سه جانبه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی
03 اسفند 1401 - 14:37
3
آیین افتتاح طرح مشارکتی سه جانبه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ویژه شهر جدید هشتگرد با هدف آموزش و آشنایی اولیاء و دانش آموزان مدارس با مهارت های هفتگانه زندگی ، با مشارکت و همکاری شورای شهر ، شهرداری شهر جدید هشتگرد ، آموزش پرورش و اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در محل شهرداری شهر جدید هشتگرد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آیین افتتاح طرح مشارکتی سه جانبه کنترل و کاهش آسیب های ویژه با هدف آموزش و آشنایی اولیاء و دانش آموزان مدارس با مهارت های هفتگانه زندگی ، با مشارکت و همکاری شورای شهر ، شهرداری شهر جدید هشتگرد ، آموزش پرورش و اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در محل شهرداری شهر جدید هشتگرد برگزار شد.

در این نشست «فرهاد پادری ثانی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت که این طرح بمدت ۶ ماه و با سرمایه گذاری شهرداری ، شورای شهر و همکاری ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش ویژه جامعه هدف و دانش آموزان و اولیاء ۳۰ مدرسه شهر جدید برگزار میشود.
وی افزود: این طرح با هدف آموزش مهارت های هفتگانه زندگی برابر با سر فصل های مصوب آموزشی بهزیستی و همچنین شناسایی افراد دارای اختلالات روانشناختی فردی و مشاوره های رایگان فردی به مدت ۶۸۰ جلسه و برگزاری حداقل دو همایش اجتماعی با حضور اساتید برجسته کشوری برای آحاد مردم از اهداف برنامه ریزی و زمانبندی شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساجبلاغ در ادامه عنوان کرد: یکی از مراکز مثبت زندگی بهزیستی مجری طرح بوده و مراکز و مشاورین تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در حوزه پیشگیری بهمراه مشاورین آموزش و پرورش مدرسین طرح هستند.
لازم به ذکر است که طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برای اولین بار است که به شکل مشارکتی و سرمایه گذاری مدیریت شهری در شهر جدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ و با همکاری سایر ادارات از جمله بهزیستی اجرایی می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.