تصویر
آیین برداشت گندم در شهرستان نظرآباد
08 تیر 1403 - 0:00
2

آیین برداشت یکی از محصولات پربرکت و قوت غالب مردم در سالروز حضور ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شهرستان نظرآباد برگزار شد.با توجه به درخشش نظرآباد در حوزه تولید گندم در سطح ملی ،و همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دوران ریاست جمهوری ایشان در روستای نجم آباد و منزل شهید […]

ارسال توسط :
پ
پ


آیین برداشت یکی از محصولات پربرکت و قوت غالب مردم در سالروز حضور ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شهرستان برگزار شد.
با توجه به درخشش نظرآباد در حوزه تولید گندم در سطح ملی ،و همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دوران ریاست جمهوری ایشان در روستای نجم آباد و منزل شهید والا مقام آزاد زعیم در تاریخ سه تیرماه ،صبح امروز آیین برداشت گندم های طلایی این شهرستان با حضور امام جمعه محترم، ، نماینده ولی فقیه در جهاد البرز و جمعی از دیگر مسئولین برگزار شد.همچنین در این مراسم به شکرانه رویش این نعمت الهی، به صورت نمادین خادمین مردم در شهرستان به برداشت گندم پرداخته و پس از گلباران گلزار شهدای روستای نجم آباد، در منزل شهید والا مقام آزاد زعیم نیز حضور یافتند.
نسخه قابل چاپ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.