تصویر
آیین بهره‌برداری پروژه فیرنوری در شهرک آتیه مشکین دشت
29 آذر 1402 - 10:49
3
آیین افتتاح پروژه فیرنوری در شهرک آتیه مشکین دشت با حضور سرپرست بخشداری مشکین‌دشت، رئیس شورای اسلامی، سرپرست شهرداری مشکین‌دشت و مدیران مخابرات کرج، فردیس و مشکین دشت برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آیین افتتاح پروژه فیرنوری در شهرک آتیه مشکین دشت با حضور سرپرست بخشداری مشکین‌دشت، رئیس شورای اسلامی، سرپرست شهرداری مشکین‌دشت و مدیران مخابرات ، و مشکین دشت برگزار شد.

داود اسدپناه رئیس شورای اسلامی گفت؛ فیبر نوری خدمت جدیدی است که در اختیار شهروندان قرار گرفته و مدیریت شهری نیز آمادگی خود را در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان اعلام داشته .
رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت یادآور شد؛ بستر فیبرنوری در جهان امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته و ما نیز خرسندیم که در استان البرز بعنوان شهرهوشمند پایلوت مقدمات استفاده شهروندان را فراهم کرده ایم و در آینده نزدیک از آن رونمایی خواهیم کرد .
اسدپناه در پایان ضمن و تشکر از مسئولان اداره مخابرات شهر مشکین دشت و اداره کل استان خاطر نشان کرد؛ مجموعه مخابرات در راستای حل مشکلات حقوقی این طرح اقدامات خود را انجام دهد تا شهروندان شهرک آتیه خدمات مطلوبی را دریافت کنند.
اکبری رئیس مخابرات مشکین دشت گفت: حدود ۱۲۰۰ متر حفاری و اجرای فیبرخاکی و کانالی که در مجموع حدود طی یک ماه ونیم با هزینه حدود ده میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسیده است.
اکبری افزود: از نظر جمعیتی حدود ۱۵۰۰ واحد مسکونی پیش بینی شده که تقریبا ۳۰ بلوک ساختمانی ساخته شده و در حال ساخت وجود دارد و ثبت نام از اهالی محترم از اول مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.