تصویر
آیین تجلیل از بابک نیک طلب شاعر برجسته ادبیات کودک و نوجوان
22 مهر 1402 - 11:44
1
همزمان با هفته ملی کودک ،آیین تجلیل از بابک نیک طلب شاعر برجسته ادبیات کودک و نوجوان همراه با رونمایی از کتاب « با فرفره ها به شادی باد بگرد» در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با هفته ملی کودک ،آیین تجلیل از بابک نیک طلب شاعر برجسته ادبیات کودک و نوجوان همراه با رونمایی از کتاب « با فرفره ها به شادی باد بگرد» در کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار شد.

همزمان با هفته ملی کودک ،آیین تجلیل از بابک نیک طلب شاعر برجسته ادبیات کودک و نوجوان همراه با رونمایی از کتاب « با فرفره ها به شادی باد بگرد» با حضور علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، نغمه مستشارنظامی دبیرکانون ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از کتابداران و اعضای بخش کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی استان در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار شد.
در این آیین که با لیگ مشاعره کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی البرز نیز همراه بود نغمه مستشار نظامی دبیرکانون ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن از سالها تلاش و کوشش این شاعر پیشکسوت کشور و خدمات وی در ادبیات کودک و نوجوان کشور به بیان برخی از دستاوردهای وی در حوزه شعر کودک و نوجوان اشاره کرد و حضور بابک نیک طلب در استان و جمع علاقه مندان به شعر را کارگاه عملی برای کودکان عنوان کرد که می تواند درآینده آنان موثر باشد.

در ادامه این آیین بابک نیک طلب با بیان اینکه شاعران همواره شعر را برای ارائه به مردم می سرایند عنوان کرد: ادبیات کودک و نوجوان حوزه مهم و اثربخشی است و همراهی با این فرشتگان زمینی در طول این سالها موجی مسرت است .
این شاعر در ادامه با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان با خواندن و نوشتن در همان دوران کودکی انس بگیرند بیان کرد: بهره مندی از اصول ادبیات در شعر بسیار مهم است اما آنچه که در شعر و ادبیات کودک و نوجوان مورد اهمیت است سادگی است و معتقدم در همان سادگی می توان حرفهای ناگفته بسیاری را به مخاطب ارائه کرد.
در پایان با حضور علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از بکی از آثار بابک نیک طلب به نام « با فرفره ها به شادی باد بگرد» رونمایی و به هر یک از هنرجویان شعر و ادبیات یک جلد از این کتاب به عنوان یادگاری از این شاعر اهدا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.