تصویر
آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی استان البرز برگزار شد
13 مهر 1402 - 10:12
1
الماسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان البرز با حضور رمضانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و دیگر مسئولین شهری و استانی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

الماسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان البرز با حضور رمضانی ، حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و دیگر مسئولین شهری و استانی خبر داد.

وی گفت: نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان در تمامی حوزه‌های تربیت و یادگیری، با کسب ۱۲ رتبه نخست کشوری به پایان رسید.
الماسی افزود: در این دوره از جشنواره ۱۲۱ هزار نفر رشته از مدارس سراسر استان در محورهای مختلف شرکت کردند که ۲۵۸۸۲ نفر به مرحله منطقه‌ای و در این میان ۵۴۶ نفر به مرحله استانی راه یافتند؛ در نهایت ۳۹ تیم وارد مرحله کشوری شدند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: برگزاری جشنواره مختلف علمی به ویژه جشنواره خوارزمی می‌تواند تقویت روحیه کنجکاوی و پژوهش، نهادینه شدن فرهنگ مطالعه، تقویت فعالیت‌های علمی، مهارتی دانش آموزان با رویکرد شناسایی مسائل و حل خلاقانه آن، توسعه توانمندی دانش آموزان در حوزه مهارت‌های زندگی و کسب و کار و کاربردی کردن دانش و ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه را دربردارد.
گفتنی است آئین تجلیل از برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان البرز با از دانش آموزان برتر، استادان راهنما، مدیران مدارس برتر، ناظران و داوران و نیز اجرای سرود و مناظره دانش آموزی برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.