تصویر
آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان چهارباغ برگزار شد
31 مرداد 1401 - 15:34
3
در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس حوزه علمیه ، رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان ، سرپرست شهرداری چهارباغ و جمعی از مسوولین مدیریت شهری در سالن جلسات شهید الیاسی شهرداری برگزار شد از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس حوزه علمیه ، رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان ، سرپرست شهرداری و جمعی از مسوولین مدیریت شهری در سالن جلسات شهید الیاسی شهرداری برگزار شد از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این نشست سرپرست شهرداری چهارباغ ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی ، گفت: "روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است .
مهندس چگینی نژاد افزود: نامگذاری روز شهادتِ شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار،یعنی ما باید منش، سیره و خط و مشی این شهید گرانقدر را ادامه دهیم.
وی راه شهید صارمی ر ا مسیر اخلاق، ادب، صداقت، دلسوزی ،مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها و نیکی ها معنی و خطاب به خبرنگاران تصریح کرد:ما به عنوان خدمتگزار مردم با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی ، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود.
وی به امید آفرینی ، حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی و تشویق مدیریت جهادی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروزِ جامعه شریف خبرنگاری اشاره کرد.
مهندس چگینی نژاد عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه را در جریان همه گیری بیماری کرونا، شایسته دانست و افزود: انتظار داریم کماکان در کنار روشنگری و اطلاع رسانی، بازوی مدیریت شهری در ارتقای سطح خدمات برای شهروندان باشید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.