آیین تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان البرز برگزار شد
  • دی ۱۲, ۱۴۰۲ ساعت: 16:19
  • شناسه : 717766
    4
    با حضور مدیر عامل ، قائم مقام سازمان داوطلبان و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز ، فرماندار شهرستان کرج، مدیر کل بحران استانداری البرز و جمعی از معاونین و داوطلبان فعال هلال احمر استان آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از خیرین، داوطلبان و مسئولین خانه‌های هلال برتر استان البرز در سالن میلاد کرج برگزار شد .
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    با حضور مدیر عامل ، قائم مقام سازمان داوطلبان و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز ، فرماندار شهرستان ، مدیر کل بحران استانداری البرز و جمعی از معاونین و داوطلبان فعال هلال احمر استان آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از خیرین، داوطلبان و مسئولین خانه‌های هلال برتر استان البرز در سالن میلاد کرج برگزار شد .

    به منظور تجلیل از خدمات داوطلبانه اعضاء فعال و روسای خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر استان مراسمی در سالن میلاد کرج برگزار شد .

    در این آیین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه خدمات داوطلبانه اعضاء و خیرین هلال احمر، در کاهش آلام و گرفتاری‌های اقشار کم برخوردار و دردمند نقش بسزایی دارد، گفت: تلاش ها و خدمات تک تک داوطلبان، قابل تجلیل و قدردانی است و هر قدمی در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر می‌تواند در رفع مشکلات در جامعه موثر می‌باشد .
    موذن تبار قائم مقام سازمان داوطلبان، ضمن قدردانی از روسای خانه‌های هلال استان البرز تصریح کرد: جذب مشارکت نیکوکاران و خیرین و ساماندهی در فعالیت های جمعیت هلال احمر نه با رویکرد رفع مشکلات نیازمندان و محرومان جامعه اقدامی قابل و ستودنی است .
    مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه هلال احمر استان البرز با بیان اینکه هلال احمر خدمات ارزنده ای در راستای کاهش مشکلات معیشتی و و آگاهی بخشی عمومی و آموزش های امدادی به مردم ارائه می دهد بیان داشت : ایجاد شرایط مساعد برای محرومان و طبقه نیازمند جامعه ضمن ایجاد همدلی و همبستگی، مشکلات اجتماعی را کاهش می دهد و در روایات اسلامی و سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار هم به این کار توصیه شده است .
    در ادامه این مراسم از داوطلبان فعال در سراسر استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر