تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

آیین تجلیل از نخبگان مهارتی راه یافته به مرحله کشوری برگزار شد
17 مهر 1402 - 15:19
1
مراسم تجلیل از نخبگان مهارتی راه یافته به مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در بیش از ۲۰ رشته مهارتی با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، معاون اداری و پشتیبانی، مسئول مسابقات ملی مهارت استان و کارشناسان مربوطه در محل سالن جلسات اداره کل برگزار و از نفرات راه یافته تقدیر بعمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم تجلیل از نخبگان مهارتی راه یافته به مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در بیش از ۲۰ رشته مهارتی با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، معاون اداری و پشتیبانی، مسئول مسابقات ملی مهارت استان و کارشناسان مربوطه در محل سالن جلسات اداره کل برگزار و از نفرات راه یافته بعمل آمد.

در این رویداد محمدرضا زیدی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات ملی و بین المللی مهارت، کشف استعدادها و نخبگان زیر ۲۲ ساله رشته‌های مختلف و شناسایی نسل آینده نیروی کار کشور است.
وی افزود: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که نفرات برتر هر مرحله به دور بعد راه می‌یابند.
از نفرات برتر هر رشته با اعطای مدال‌های طلا، نقره و برنز و جوایز مالی تقدیر می‌شود.
همچنین نفرات برگزیده به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند تا برای مسابقات جهانی آماده گردند.
زیدی خاطرنشان کرد: برندگان این مسابقات می‌توانند از مزایایی مانند تحصیل در دانشگاه‌های برتر و عضویت در بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند.
وی بیان کرد: نخبگان مهارتی با تبادل اطلاعات با دیگر رقابت کنندگان و توانمندسازی خود می توانند در عرصه های بین المللی با قدرت حاضر شده و ضمن کسب افتخار برای ایران اسلامی در این مسابقات بدرخشند.
معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با تاکید بر اینکه نظام آموزشی پویا با توسعه آموزش های فنی و حرفه ای محقق می شود، خاطر نشان کرد: بنگاه های ، صنایع و صنوف با شناسایی استعدادهای برتر نخبگان مهارتی می توانند نقش ارزنده این افراد را در توسعه کمی و کیفی مجموعه خود ببینند.
الهام بازیار مسئول مسابقات ملی مهارت استان البرز هم در این آیین، ضمن اشاره به تاریخچه مسابقات ملی مهارت و اهمیت این مسابقات، برگزیدگان ملی را سفیران مهارتی کشور عزیز ایران در مسابقات جهانی مهارت خواند و هدف از برگزاری این مسابقات را ضمن استعداد یابی و رقابت سالم بین رقابت کنندگان، تلاش برای افزایش مهارت افراد زیر ۲۱سال که به عنوان نیروی بالقوه بازار کار تلقی می شوند خواند و برای درخشش تیم اعزامی در استان‌های میزبان آرزوی موفقیت نمود.
فتنی است مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت از امروز هفدهم مهرماه به صورت غیر متمرکز در استان‌های کرمان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، تهران، البرز( مرکز ملی تربیت مربی)، بوشهر و کلستان آغاز و تا بیست و‌سوم آبان ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت و منتخبین هر رشته به اردوهای آماده سازی جهت حضور در مسابقات جهانی لیون فرانسه ۲۰۲۴ دعوت خواهند شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.