تصویر
آیین تجلیل از پاکبانان شهرداری طالقان
13 تیر 1402 - 14:09
1
به منظور ارج نهادن به فرهنگ کار و تلاش و تکریم شخصیت خادمین شهر به عنوان حافظان ایمنی، سلامت و بهداشت عمومی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پاکبانان شهرداری تجلیل و قدردانی به عمل آمد .
ارسال توسط :
پ
پ


به منظور ارج نهادن به فرهنگ کار و تلاش و تکریم شخصیت خادمین شهر به عنوان حافظان ایمنی، سلامت و بهداشت عمومی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پاکبانان شهرداری تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

در آیین تجلیل از پاکبانان شهرداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تبریک روز جهانی پاکبانان در گفتگویی صمیمی به شنیدن صحبت های پاکبانان شهرداری و بررسی مشکلاتشان پرداختند.
در این مراسم هادی لطفی پاکبانان را خدمتگزاران اصلی شهر دانست و افزود: این گروه پرتلاش در همه ایام هفته و شبانه‌ روز در خط مقدم خدمتگزاری برای پاکیزگی، آراستگی و شادابی شهر تلاش می کنند و بهداشت عمومی شهر مدیون زحمات این گروه از جامعه بوده و اقدامات آنان قابل است.
شهردار طالقان ادامه داد: در راستای احترام به مقام و جایگاه این زحمتکشان بی‌منت، این مراسم تدارک دیده شد و توفیق تکریم این عزیزان را داشته ایم .
وی ضمن تقدیر از اهتمام پاکبانان در پاکیزگی و آراستگی شهر گفت: کار و تلاش این قشر پرتلاش در کسب رضایت شهروندان نقش به سزایی دارد و همه ساله نکوداشت روز جهانی پاکبانان به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا با تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی بدیل این قشر زحمتکش را ارج نهیم لذا ضمن تقدیر از پاکبانان متعهد و پرتلاش شهر طالقان به ویژه کارگران زحمتکش مجموعه شهرداری ، توفیق روز افزون و سلامتی همگی خصوصا پاکبانان عزیز را از درگاه خداوند متعال مسالت می نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.