تصویر
آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ آغاز شد
07 آبان 1401 - 12:54
2
با حضور پر شور مردم شریف شیراز و سایر نقاط استان فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور پر شور مردم شریف شیراز و سایر نقاط استان فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.

علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظراباد، طالقان و ضمن شرکت در این مراسم، اقدام تروریستی داعش در حمله مسلحانه به شاهچراغ – حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) – در شهر شیراز را محکوم و اظهار داشت: این اقدام ضدبشر داعش، بار دیگر اوج ناجوانمردی مزدوران استکبار را که سال‌هاست است انسان‌های بیشماری را در اقص نقاط عالم به خاک و خون می‌کشند، نمایان کرد.
وی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار این شهدای عزیز، مردم شریف استان فارس و مردم بصیر ایران، خاطرنشان کرد: حادثه اخیر نشان داد که دشمنان نظام همواره در اندیشه ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده و از هر فرصتی برای به بار نشاندن اندیشه‌های پلید خود استفاده می‌کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.