تصویر
آیین تشییع و تدفین دانش آموز شهید گمنام در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد
06 دی 1402 - 17:11
2
آیین تشییع و تدفین دانش آموز شهید گمنام، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با حضور حدادپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز، رمضانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، مدیران کل آموزش و پرورش استان البرز و بنیاد شهید امور ایثارگران استان البرز، خانواده معظم شهدا و جمعی از فرهنگیان، دانش آموزان و سایر مسئولین استانی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آیین تشییع و تدفین دانش آموز شهید گمنام، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با حضور حدادپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز، رمضانی معاون استاندار و ، مدیران کل آموزش و پرورش استان البرز و بنیاد شهید امور ایثارگران استان البرز، خانواده معظم شهدا و جمعی از ان، دانش آموزان و سایر مسئولین استانی برگزار شد.

این شهید با حضور مسئولین، دانش آموزان و فرهنگیان از محل کانون امام علی(ع) تشییع و در یادمان مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به خاک سپرده شد.
ذکر یاد و خاطره شهدا، نوحه خوانی و برپایی موکب نیز از سایر برنامه‌های این آیین معنوی بود.
گفتنی است این شهید والا مقام بر اساس اطلاعات به دست آمده از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، با ۱۷ سال سن به عنوان نوجوان دانش آموز گمنام در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیات شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمده است.

یادش گرامی و نامش جاودان باد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.