تصویر
آیین تشییع و تدفین شهید گمنام در مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی ره کرج برگزار می شود
03 آبان 1402 - 13:17
6
فرماندار ویژه کرج و معاون استاندار البرز با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شرکت در جلسه مدیران دستگاه های و بانک های خدمات رسان استان بر ضرورت تسریع در فراهم آوری مقدمات برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید گمنام در محوطه مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران امام خمینی ره کرج تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار ویژه و معاون استاندار البرز با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه استان و شرکت در جلسه مدیران دستگاه های و بانک های خدمات رسان استان بر ضرورت تسریع در فراهم آوری مقدمات برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید گمنام در محوطه مجموعه و کارگران امام خمینی ره کرج تاکید کرد.

در این نشست با اشاره به ضرورت تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان گفت: شهرستان کرج شهدا و ایثارگران ارزشمندی را برای صیانت از تمامیت ارضی و حیثیت این کشور تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امروز این عزت و سربلندی ما در گرو جانفشانی های این شهداست و برای پاسداشت و یادمان این عزیزان باید همه تلاش خود را بکار ببریم.
رمضانی فرماندار کرج در ادامه خاطر نشان شد: بخشی از مقدمات مربوط به تشییع و تدفین شهید گمنام در محوطه مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران امام خمینی ره که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز پیگیری شده است و باید همه دستگاه های خدمات رسان برای ایجاد فضایی معنوی جهت استفاده مردم ، امکانات خود را بسیج کنند.
معاون استاندار البرز گفت: با توجه به کم بودن فرصت زمانی برای اجرای این برنامه ، لازم است دستگاه های دارای وظیفه در این امر ، بصورت ویژه نسبت به انجام وظایف محوله در این خصوص اقدامات لازم معمول و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز برنامه ریزی های مورد نظر جهت برپایی هر چه باشکوه تشییع و تدفین شهید عزیز گمنام در کرج را صورت دهد.
در این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و هر یک مدیران مجموعه های دستگاه های خدمات رسان به تشریح اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.