تصویر
آیین تقدیر و تجلیل از عوامل مدیریت بحران سیل بخش آسارا
25 تیر 1402 - 9:50
1
مراسم تقدیر و تجلیل از عوامل مدیریت بحران سیل اخیر بخش آسارا با حضور معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج، بخشدار آسارا ، معاونین فرماندار، اعضا ستاد مدیریت بحران بخش و شهرستان و سایر مسئولین برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


مراسم و تجلیل از عوامل مدیریت بحران سیل اخیر بخش آسارا با حضور معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ، بخشدار آسارا ، معاونین فرماندار، اعضا ستاد مدیریت بحران بخش و شهرستان و سایر مسئولین برگزار شد.

بخشدار آسارا در این مراسم ضمن تشکر از اعضا مدیریت بحران بخش و شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و روسای دستگاهها، دهیاران، شوراهای اسلامی و نیروهای مردمی در مدیریت سیل ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ اظهار داشت: بخش آسارا به طور مستمر با بحران های مختلف روبرو است که مدیریت این بحران ها نیازمند برنامه ریزی، اعتبار و تجهیزات می باشد که امیدواریم با نگاه ویژه مسئولین محقق گردد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط جغرافیایی و پراکندگی روستاها خواستار تخصیص اعتبار جهت احداث سوله های مدیریت بحران در هر سه دهستان بخش شد.
سجاد خدری ضمن ارزیابی از عملکرد دستگاهها و ادارات خدمات رسان ، حضور میدانی و پیگیری جهادگرانه استاندار البرز و وحدت و همدلی بین دستگاهها را از عوامل موثر در مدیریت سیل اخیر محور کرج_کندوان دانست.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از همه تلاشگران و عوامل مدیریت بحران بخش و شهرستان تجلیل به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.