تصویر
آیین تکریم از همکاران جانباز شرکت گاز استان البرز
17 اسفند 1400 - 16:30
3
مهندس سید رضا غفاریان، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با همراهی جناب آقای زاده حسین مدیریت منابع انسانی و جناب آقای لک مسئول امور ایثارگران از همکاران جانباز و فرزندان شهید شرکت گاز استان البرز تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس سید رضا غفاریان، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با همراهی جناب آقای زاده حسین مدیریت منابع انسانی و جناب آقای لک مسئول امور ایثارگران از همکاران جانباز و فرزندان شهید شرکت گاز استان البرز و تجلیل به عمل آوردند.

در این آیین مهندس غفاریان ضمن اشاره به اینکه شیعه علی در هر زمانی در برابر استکبار و سلطه مقاومت از خود نشان داده است اظهار کرد: فداکاری و رشادتهای شما جانبازان سرافراز موجب شده است که امروز ایران اسلامی با عنوان ام القرای کشورهای اسلامی در جهان مطرح شود و همه ما باید سعی کنیم که ثمره خون این شهیدان ، رشادت‌ها و جانبازی ها را با جان ودل حفظ نماییم و در راه خدمت به مردم شریف استان البرز در حوزه گازرسانی کم کاری نکنیم.
غفاریان در ادامه تشریح کرد: خدمتگزاری به مشترکین و متقاضیان شرکت گاز استان البرز باید بی وقفه و در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد .
در این مراسم آقای زاده حسین مدیریت منابع انسانی نیز ضمن اشاره به این که دیدار با جانبازان سرافراز شرکت گاز استان البرز در طول سال از برنامه‌های مهم و مدون مدیریت محترم عامل می باشد گفت: تکریم و دلجویی از جانبازان سرافراز برای حوزه منابع انسانی از تکالیف بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

در ادامه این جلسه آقای لک مسئول امور ایثارگران نیز گزارش کوتاهی از وضعیت همکاران جانباز و بیان مشکلات آنها ارائه نمود .
در پایان جانبازان سرافراز با همراهی مدیریت محترم عامل و سایر مسئولین به یاد رشادتها و خونهای به زمین ریخته شده شهدای هشت سال دفاع مقدس نهال ایثار را در محوطه حیاط ستاد شرکت گاز استان البرز کاشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.