تصویر
آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد
01 بهمن 1402 - 11:18
0
آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صادقی مدیر امور دفاتر نهاد رهبری، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ابراهیم زاده مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان البرز و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان البرز، اعضای هیات رییسه دانشگاه، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن ابن سینا برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صادقی مدیر امور دفاتر نهاد رهبری، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ابراهیم زاده مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان البرز و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان البرز، اعضای هیات رییسه دانشگاه، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن ابن سینا برگزار شد.

دکتر شهرام صیادی ، رییس دانشگاه از تلاش ها و فعالیت های حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دکتر مرتضی مطهری پور در مدت تصدی مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قدردانی کرد و مطالبی پیرامون حسن همکاری، همراهی و تلاش ها و فعالیت های ایشان در دانشگاه عنوان کرد.
رییس دانشگاه در ادامه انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دکتر جعفر مقصودی را به عنوان سرپرست جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه البرز تبریک گفت و برای ایشان از درگاه خداوند منان آرزوی توفیق داشت.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دکتر مرتضی مطهری پور ضمن تبریک ایام پر برکت ماه رجب و میلاد با سعادت امام جواد الائمه (ع) و تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر با اشاره به روایت امام جواد علیه السلام که فرمودند: نعْمهٌ لاتشْکر کسیّئهٍ لاتغْفر.
خدمت و نعمتى که مورد شکر و سپاس قرار نگیرد، همچون خطایى است که غیر قابل بخشش باشد گفت فلسفه وجودی مسئولیت در نظام اسلامی توفیق در خدمتگزاری است و انسان باید علاوه بر مسئولیتی که بر روی دوش او گذاشته شده است بتواند به مردم و جامعه و دین خدا خدمت کند به حوزه مسئولیت هایی که متوجه اوست تلاشش را درست انجام دهد این بزرگترین نعمت و بزرگترین شکرگزاری نعمت است.
وی در ادامه گفت: در واقع خود مسئولیت فی نفسه خود به خود شان و مقامی نیست مگر اینکه در پرتو مسئولیتی که انسان به عهده می گیرد بتواند یک اثر ماندگاری را از خودش در جامعه بجا بگذارد و این مسئولیت بتواند وسیله ای باشد که انسان وظیفه اش را بدرستی انجام دهد احکام الهی را پیاده کند و در مجموعه ای که در نظام اسلامی است بتواند نقش آفرین باشد.
حجت الاسلام و المسلمین مطهری پور سپس در سخنانی از حسن همکاری مجموعه دانشگاه تشکر کرد و افزود هر فعالیت و برنامه ای که در نهاد نمایندگی دانشگاه انجام شده است به همت و مشارکت و همراهی و همکاران این دفتر و دانشگاه انجام شده است.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ابراهیم زاده مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان البرز با اشاره به توصیه حضرت عیسی علیه السلام به حواریون درباره انتخاب همنشین که حواریون عیسی بن مریم از او سوال کردند ما با چه کسی همنشینی و نشست و برخاست کنیم؟ فرمود: با کسی که ملاقات با او و نگاه به او شما را به یاد خدا بیندازد و صحبت با او دانش شما را زیاد کند و احوال او رغبت در آخرت را برای شما در پیش دارد و انسان متوجه آخرت شود و وقتی به عملش نگاه می کنید به کار خیر تشویق شوید.
ایشان ضمن تاکید بر وحدت و همدلی در محیط دانشگاه از خدمات و زحمات دکتر مطهری پور در طول تصدی در نهاد دانشگاه قدردانی نموده و برای موفقیت دکتر مقصودی آرزوی توفیق نمودند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفر مقصودی سرپرست جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه البرزتصریح کرد : تربیت و دینی یکی از موضوعات مهم است که در کنار سایر وظایف مسئول نهاد نمایندگی رهبری بر آن اهتمام دارند و در دوره های مختلف نیز این وظیفه به درستی اجرا شده است.

در ادامه برنامه حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی معاون منابع انسانی مرکز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن قدردانی از تلاش های حجه الاسلام والمسلمین مطهری پور و کارنامه موفق وی با اشاره به حدیث امام صادق علیه السلام که فرمودند سه چیز نشانگر رأى درست است : حسن اللّقاء ، خوش برخوردى ، حسن الاستماع ، خوب گوش دادن به سخن، و حسن الجواب خوب پاسخ دادن که سه ویژگی بارز و مهم شخصیتی دکتر مطهری پور است را برشمرد و افزود رابطه مسئول نهاد رهبری با دانشگاهیان و دانشجویان رابطه ریاستی نیست و باید ارتباط موثر، دائمی و صمیمی داشته باشد حکیمانه سخن بگوید، حکیمانه برخورد کند موعظه حسنه داشته باشد طبیبانه با دیگران سخن درست بگوید و سخن درشت نگوید و گوش قوی و شنوا برای شنیدن داشته باشند.
به درستی و خوب پاسخ دهند که حجه الاسلام و المسلمین مطهری پور این مولفه ها را به نحو احسنت انجام داده است.
در پایان برنامه ضمن قرائت و اهدا حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفر مقصودی به عنوان سرپرست جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه البرز، از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دکتر مرتضی مطهری پور در مدت تصدی مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شد.

گروه خبری :

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.