تصویر
آیین تکریم و گرامیداشت مادران و همسران شهدا برگزار شد
17 دی 1401 - 13:32
1
در آستانه سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، آیین تکریم مادران و همسران شهدا با حضور آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه گرج، جمعی از خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم درکرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در آستانه سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، آیین تکریم مادران و همسران شهدا با حضور آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه گرج، جمعی از خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در برگزار شد.

به گزارش «ایثار» استان البرز سید محمد حسینی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: در مراسم سالروز وفات حضرت ام البنین که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است از جمعی از مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت به‌خصوص شهدای حوادث اخیر و تجلیل شد.
سید محمد حسینی در ادامه افزود: میهمان ویژه این مراسم پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده که در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است در انتهای این مراسم که در مجتمع مذهبی زینبیه گل برگزار شد نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج اقامه شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.