تصویر
آیین رونمایی از سردیس شهید روح الله عجمیان برگزار می‌شود
10 آبان 1402 - 15:50
1
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آیین رونمایی سردیس شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان در پارک ملی ایران کوچک با حضور مسئولان شهری و استانی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از آیین رونمایی سردیس شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان در پارک ملی ایران کوچک با حضور مسئولان شهری و استانی خبر داد.

علیرضا عاقلی اظهار کرد: روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی و در راستای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و هم زمان با سالروز شهادت شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان آیین رونمایی از سردیس این شهید شاخص با حضور مسئولان شهری و استانی در پارک ملی ایران کوچک برگزار می‌شود.
وی افزود: سردیس شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان ازجنس بتن گلاسه در ارتفاع ۸۰ سانتیمتر و ساخته دست هنرمند فرهیخته الهام خاکپاش است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ، با اشاره به اینکه زبان هنریکی از تأثیرگذارترین ابزارها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید جدی گرفته شود، بیان داشت: این سازمان با برگزاری چندین فراخوان هنری از جمله فراخوان طراحی و اجرای نقاشی دیواری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اِلمان شهدای تپه موشکی، در محل اصابت موشک در محله اسلام آباد کرج تلاش دارد مفهوم شهادت، ایثار، فداکاری و میهن دوستی را در قالب هنرهای تجسمی و حجمی ماندگار سازد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.