تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

آیین گرامیداشت روز شورا در نظراباد برگزار شد
11 اردیبهشت 1401 - 16:33
3
آیین گرامیداشت روز شوراها و تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد با حضور امام جمعه محترم، سرپرست فرمانداری نظرآباد و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی ،شهرداران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان نظرآباد در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آیین گرامیداشت روز شوراها و از اعضای شورای اسلامی شهر با حضور امام جمعه محترم، سرپرست فرمانداری نظرآباد و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی ،شهرداران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان نظرآباد در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد در حاشیه این مراسم تصریح کرد: نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید.

ناصر اکبرزاده بیان کرد: شورای شهر با تعامل بیشتر و اثرات بیشتری که برای شهر رقم می زند توسعه پایدار را به ارمغان بیاورد.
وی گفت: روز شوراها روزی است که معنای استفاده از خرد جمعی در حوزه های تخصصی برای کنترل نظام مدیریت شهری است، هر اقدامی که صورت بگیرد تا کیفیت شوراها بالا رود تاثیر مستقیمی روی کیفیت اداره شهرها دارد.
اکبرزاده تاکید کرد: امید است با هم‌افزاییِ بیش از پیش شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز پشتیبانی و حمایت دولت مردمی و سایر نهادهای ذیربط در سایه همراهی و مشارکت حقیقی آحاد مردم، برنامه های متعددی برای آبادانی و پیشرفت شهر نظرآباد در دست اقدام داریم که ان شالله اقدامات مؤثری در راستای عدالت در تقسیم خدمات شهری، تأمین آرامش روحی، عمران و آبادی و زیبایی صورت پذیرد.
در این مراسم مسوولان این شهرستان پیرامون نقش شوراها در پیشبرد اهداف استانی و کشوری سخن گفتند و نسبت به توسعه فعالیت های این نهاد مردمی تاکید کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.