تصویر
آیین گرامیداشت شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار به دست مسئولین شهرستان چهارباغ برگزار شد
21 مرداد 1402 - 9:28
شناسه : 619362
2
با حضور جعفری فرماندار،حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه،جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان، بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگار فعال این شهرستان تقدیر بعمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور جعفری فرماندار،حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه،جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان، بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگار فعال این شهرستان بعمل آمد.

روز جمعه مورخ ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۲، طی مراسمی در محل فرمانداری از تلاش ها و زحمات سرکار خانم مرضیه گودرزی خبرنگار فعال و پویا این شهرستان قدردانی بعمل آمد.

فرماندار شهرستان چهارباغ، با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس مسائل و مشکلات رسالت بزرگی برعهده دارند گفت: خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین در خدمت رسانی به مردم هستند که با بیان حقایق و واقعیت ها و همچنین در پاره ای از اوقات با انتقاد سازنده موجب پیشرفت جامعه می شوند.
جعفری افزود: رسالت یک خبرنگار، آگاهی بخشی منطبق بر حقیقت در جامعه است به گونه ای که در عصر حاضر خبرنگاران به عنوان زبان گویا و چشمان بینای جامعه محسوب می شوند.
ایشان تأکید کرد: هجمه تبلیغاتی دشمنان از طریق فضاسازی در رسانه ها با هدف تضعیف نظام صورت می پذیرد و همین امر باعث گردیده تا رسالت خبرنگاران برای مقابله با این تهاجم ناجوانمردانه بسیار پر اهمیت و خطیر باشد.
در پایان این مراسم؛ با اهداء لوح سپاس از فعالیت یکساله سرکار خانم مرضیه گودرزی خبرنگار بومی و فعال شهرستان قدردانی گردید.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.